Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: AL op maart 16, 2014, 06:59:51
We zijn echt nog niet veilig!
denk dat we nog zeker 4 punten moeten halen.
groningen degradeert, zou wat zijn, maar zeker niet ondenkbaar!

Dat denk ik ook.. begin van het seizoen zei ik een punt per wedstrijd, wat niet genoeg is. 38 en je blijft er in.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Shar

Citaat van: 666 op maart 16, 2014, 07:05:20
Dat denk ik ook.. begin van het seizoen zei ik een punt per wedstrijd, wat niet genoeg is. 38 en je blijft er in.

Misschien wel, misschien niet. Er staan best veel ploegen onder ons dus kan zo maar zijn dat aan het einde van het seizoen blijkt dat 34 punten genoeg is om je rechtstreeks te handhaven. Zeker ook omdat een aantal van die ploegen nog tegen elkaar spelen en er dus hoe dan ook punten verspeeld worden. Maar zolang we niet definitief veilig zijn vind ik dat we vooral naar beneden moeten kijken en hopen dat bv vanmiddag Utrecht wint.

Bernardo

Winnen Utrecht en GAE vandaag, dan staan de onderste 3 zou goed als vast. Dan mogen die het uitvechten.

Marc S

Utrecht en de eagles winnen en het gat is 5 punten tussen de nummer 15 en 16. Zou fijn zijn op dit moment van de competitie.

Dokkumer

Eagles mogen sowieso wel winnen, puur omdat ze tegen die inteeltnichtjes van hoerenveen spelen.

AL

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 11:26:00
Eagles mogen sowieso wel winnen, puur omdat ze tegen die inteeltnichtjes van hoerenveen spelen.

normaal wel, maar nu kan eagles beter verliezen!
lopen we 3 punten op hun uit en mogen ze tegen roda weer winnen.

Tukker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2014, 01:44:46
Juist.

15e is ene prima resultaat. Die plee offs EL mogen ze wat mij betreft houden. Directe handhaving gaat t om!
Alles hoger dan de 15e plek is super. Handhaving is het allerbelangrijkste en als dat bereikt is drink ik er een paar op  :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost 8P

Hoe eerder bekend is dat Cambuur zich gehandhaafd heeft,  hoe sneller de TS zich gericht bezig kan houden met de nieuwe selectie.

Het extraatje van die play offs is natuurlijk wel prachtige reclame voor een promovendus. Dan zit dat uitvak in Eindhoven in no time vol. Kunnen we nogmaals een feestje verpesten  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Vijftiende was op voorhand al een wereldprestatie, wisten wij veel dat dit seizoen een enorm grote degradatiezone opleveren zou.... Ik ben van mening dat wanneer we op deze manier door blijven gaan de genoemde 15e plaats zelfs een teleurstelling zou zijn. In ieder geval ben ik blij dat we nu al afstand nemen van de drie gevarenplaatsen zodat we daar wat minder naar hoeven te kijken.
Gewoon lekker blijven voetballen en dan ben ik persoonlijk dolblij met een plek 11/12.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 12:10:02
Gewoon lekker blijven voetballen en dan ben ik persoonlijk dolblij met een plek 11/12.

Net zoals vorig seizoen plotsklaps vrij zijn!
Vind het maar niks, zit je mei, juni en juli zonder voetbal!

Dan maar Europees  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op maart 16, 2014, 13:19:45
Net zoals vorig seizoen plotsklaps vrij zijn!
Vind het maar niks, zit je mei, juni en juli zonder voetbal!

Dan maar Europees  :devil

Kan ik wel weer genieten van de promotie/degradatie play offs :P vond ik vorig seizoen ineens een stuk leuker.

Tukker

Twente toch in de extra tijd voorbij AZ

Het  :grolsch zal wel weer rijkelijk vloeien.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EastSide058

Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 14:22:07
Twente toch in de extra tijd voorbij AZ

Het  :grolsch zal wel weer rijkelijk vloeien.
sfeerloze bende daar in de grolsch veste....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Len Cantello


Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 14:22:07
Het  :grolsch zal wel weer rijkelijk vloeien.
Moet Twente daarvoor winnen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

NEC - Utrecht 0-1  :)

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!