Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: 666 op maart 15, 2014, 21:33:57
Wat een sfeer bij ADO  :_schater alleen maar kleine kinderen die je hoort.

Wat zal het ook een sfeer in Groningen zijn
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Jammer. Had liever 0 puntjes voor FC Den Haag gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

Roda, afgelopen. Volgende week tegen PSV uit weer 0 punten: Over en sluiten hoop ik...

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sunderland

komt nu een gat naar laatste 3

Stiens

#2120
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 21:38:43
Van Roda zijn we iig af....
http://prikbord.rodajcfans.nl/  :y

Haha mooi leedvermaak  :thumbsup  |:)

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 21:36:21
Jammer. Had liever 0 puntjes voor FC Den Haag gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Den Haag is nu geen onderste 3 meer. Groningen moet naar beneden kijken.
Nec - Utrecht ook interessant. Bij winst Fcu verlaten we definitief de gevarenzone

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur Groningen

In Groningen worden ze ook zenuwachtig...Vitesse thuis en dan PSV uit. Kan zomaar 0 punten zijn....
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=3356&start=60

Destroyer

aam: Peer
Tijd: 15-03-2014 21:43

Vieze vuile luie kuthonden.
Kali, Donald en Ramos zwak zwakker zwakst.
Ik ben er klaar mee. Na 23 jaar seizoenskaart is dit definitief mijn laatste. Ook mijn zoon is er klaar mee. Seizoenskaarten gaan we inleveren bij de receptie. Jammer dat ik hier geen foto kan posten hebben ze doorgeknipt. Onze club is verziekt door idioten! En dan bedoel ik echt veverziekt...

Tsja,  de koek is duidelijk op bij sommige Duitsers.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

EastSide058

Naam: winkbuul..
Tijd: 15-03-2014 21:33

Stelletje luie drollen. Lig me hier om 4uur in de nacht op te winden en de heren zal het allemaal worst wezen. Ik wens Kali en Donald een enorme blessure, dat is misschien onze laatste hoop om niet laatste te worsen

Naam: winkbuul..
Tijd: 15-03-2014 21:37

JDT is een idioot....


Naam: mahispe
Tijd: 15-03-2014 21:37

Stelletje vuile flikkerkoppen,lekker naar Top Oss vlgnd seizoen,stomme ezel

Ze zien het niet meer zitten  :_schater :_schater
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 link=topic=7.msg65137#msg65137 date=

Ze zien het niet meer zitten  :_schater :_schater
/quote]

En terecht! Over twee weken moeten ze tegen RKC, als ze die niet winnen dan zijn zij (of misschien NEC laatste. Dat zou fantastisch zijn. Wij schuiven dan wat op op de ranglijst van tv-rechten en een grote begroting eruit!

Yellow Army

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 22:17:13
[quote author=EastSide058 link=topic=7.msg65137#msg65137 date=

Ze zien het niet meer zitten  :_schater :_schater


En terecht! Over twee weken moeten ze tegen RKC, als ze die niet winnen dan zijn zij (of misschien NEC laatste. Dat zou fantastisch zijn. Wij schuiven dan wat op op de ranglijst van tv-rechten en een grote begroting eruit!

Dat hangt er vanaf wie er voor terug komt. Alleen Dordrecht scoort lager dan ons op de 10-jarige ranglijst. Willem II, Sparta en VVV staan allen hoger. Of we moeten minimaal 8e eindigen.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 18:18:35
Ik stap even van mijn geel/blauwe wolk en roep hup Heracles en Groningen. Alhoewel ik in Groningen weinig vertrouwen heb momenteel..

Morgen nog een heel interessante wedstrijd voor ons #zwoeag. Ik hoop op winst voor Kowet

Verstuurd vanaf mijn spambox
Ik leer nog wel eens wat over voetbal :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 20:47:55
Ik denk niet dat we nu moeten gaan denken dat we er al zijn. Het gouwehoer hier begint een beetje door te slaan,

Juist.

15e is ene prima resultaat. Die plee offs EL mogen ze wat mij betreft houden. Directe handhaving gaat t om!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

We zijn echt nog niet veilig!
denk dat we nog zeker 4 punten moeten halen.
groningen degradeert, zou wat zijn, maar zeker niet ondenkbaar!