Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

De kans dat Cambuur volgend jaar Europees speelt is op het moment groter dan dat AC milan dat haalt :_schater
Henk, held, bedankt

Bernardo

Zo, dat NEC kan wel is laatste worden, die hebben echt nog een zwaar programma:

Heracles, Cambuur en Twente thuis en uit naar DKV, AZ en Ajax.

dizzhead

 :0= wij staan onderaan!





















Het linker rijtje  |:)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 16:37:59
Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X

Ja dat zou echt geweldig zijn! l8l

RotterdamLeeuwarden

Nou, iedereen is blij: NAC - Ajax 0-0  :thumbsup
SC Cambuur blijft heel keurig 9e  |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 18:34:35
Nou, iedereen is blij: NAC - Ajax 0-0  :thumbsup
SC Cambuur blijft heel keurig 9e  |:) |:) |:)

Helemaal niet blij. Dit is een winstpunt voor een directe concurrent

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 18:34:35
Nou, iedereen is blij: NAC - Ajax 0-0  :thumbsup
SC Cambuur blijft heel keurig 9e  |:) |:) |:)
Ben jij meer voor dat ranzige feyenoord of voor cambuur?!?!  :zucht :R

Bernardo

#2197
14. Utrecht 28-31
15. GAE 28-31
16. RKC 28-27
17. NEC 28-26
18. Roda 28-25

Resterend programma onderste 5 ploegen:

Utrecht: NAC uit, Cambuur thuis, ADO uit, Heracles thuis, DKV uit, Vitesse thuis.
GAE: NAC thuis, Feyenoord uit, Vitesse uit, DKV thuis, Heracles uit, Roda thuis.
RKC: Roda uit, Ajax thuis, Feyenoord uit, Zwolle thuis, NAC uit, DKV thuis.
NEC: DKV uit, Heracles thuis, Cambuur thuis, AZ uit, Twente thuis, Ajax uit.
RJC: PSV uit, RKC thuis, AZ thuis, Twente uit, Groningen thuis, Eagles uit.

Dan zeggen mensen, dat wij geen gemakkelijk programma hebben. Maar de rest ook absoluut niet. Denk dat de onderste 3 ons sowieso niet meer gaan inhalen!

pvanbuijtene

Ik zie roda in de 4uitwedstrijden hooguit 1punt pakken..
Nec hoopt op punten tegen ons of heracles.. rest lijken ze me ook kansloos..
Rkc krijgt zwolle thuis en dkv en nac uit... misschiencdaar wat punten.. maar kan me nie voorstellen dat 1 van de onderste drie meer dan 6/7 punten pakt...

Bernardo

Citaat van: pvanbuijtene op maart 16, 2014, 19:16:45
Ik zie roda in de 4uitwedstrijden hooguit 1punt pakken..
Nec hoopt op punten tegen ons of heracles.. rest lijken ze me ook kansloos..
Rkc krijgt zwolle thuis en dkv en nac uit... misschiencdaar wat punten.. maar kan me nie voorstellen dat 1 van de onderste drie meer dan 6/7 punten pakt...

AZ hebben ze thuis, was een foutje.

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op maart 16, 2014, 19:17:27
AZ hebben ze thuis, was een foutje.

Die winnen ze ook niet :)

Shar

Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 18:36:42
Helemaal niet blij. Dit is een winstpunt voor een directe concurrent

Klinkt misschien gek maar ik ben er niet ongelukkig mee dat NAC een puntje pakt van Ajax. Ajax moet nog tegen 4 ploegen die onder ons staan en ik vind het wel prettig als ze daar nog vol aan de bak moeten om kampioen te worden. Aangezien ze ook nog tegen Vitesse en Twente moeten zou dat zo maar eens kunnen. Dat maakt ook de kans kleiner dat ze zich tegen dat soort ploegen 'sparen' omdat ze al kampioen zijn en zich voorbereiden voor de bekerfinale.

Marc S

Had het stiekem gehoopt maar niet verwacht dat we nog linkerijtje stonden na deze ronde. Prachtig! en vooral mooi dat er een gat is tussen plaatst 15 en 16.

Lore

Citaat van: Shar op maart 16, 2014, 19:22:20
Klinkt misschien gek maar ik ben er niet ongelukkig mee dat NAC een puntje pakt van Ajax. Ajax moet nog tegen 4 ploegen die onder ons staan en ik vind het wel prettig als ze daar nog vol aan de bak moeten om kampioen te worden. Aangezien ze ook nog tegen Vitesse en Twente moeten zou dat zo maar eens kunnen. Dat maakt ook de kans kleiner dat ze zich tegen dat soort ploegen 'sparen' omdat ze al kampioen zijn en zich voorbereiden voor de bekerfinale.

Zo had ik er nog niet naar gekeken, maar daar heb je zeker een
punt. Je ziet vaak in de laatste rondes rare uitslagen, omdat een club
al uitgespeeld is. Misschien hebben wij dat met Feyenoord!

CambuurAmersfoort

http://www.vi.nl/media-vitv/naar-mindere-eredivisiewedstrijden-kijkt-geen-kip.htm?channel=phone

had iemand deze al gezien? slechtst bekeken wedstrijd van het jaar van heerenveen. dat wij erin staan tegengroningen heeft alles te maken met het feit dat de klassieker toen ook werd gespeeld.

weleernstig trouwens wedstrijden voor 6000 kijkers.