Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Niet zo lang geleden hoorde ik nog het verwijt dat we niet naar heracles mochten kijken.. zijn veel te goed... en zie daar.... het tij kan verkeren |:)

RotterdamLeeuwarden

Oke oke, een gelijkspel mag ook  :proost
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello


Citaat van: EastSide058 op maart 16, 2014, 16:45:50
Hoewel ik ajax een walgelijke club vind hoop ik toch dat ze winnen...
Alle clubs buiten SCC zijn per definitie walgelijk....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

Citaat van: pvanbuijtene op maart 16, 2014, 16:56:25
Niet zo lang geleden hoorde ik nog het verwijt dat we niet naar heracles mochten kijken.. zijn veel te goed... en zie daar.... het tij kan verkeren |:)

Tja onze ploeg heeft boven alle verwachtingen sowieso meer punten uit de laatste reeks gehaald dan veel hadden gedacht, en zij het ook dat ze allemaal zeer terecht zijn binnengehaald maakt het nog beter  :thumbsup

Iedereen roept dan wel dat we niet moeten gaan overdrijven maar het feit blijft dat we zwart op wit momenteel nog maar 1 plaats van de playoffs zijn verwijderd. Realistisch gezien geloof ik zelf niet dat dat nog gaat gebeuren maar het zou wel erg hilarisch zijn

drg

Pfoe daar komt ajax tot 2x goed weg zeg  :X

Treb

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 17:03:15
Alle clubs buiten SCC zijn per definitie walgelijk....


Juust.

speculeter

Citaat van: drg op maart 16, 2014, 17:04:01
Tja onze ploeg heeft boven alle verwachtingen sowieso meer punten uit de laatste reeks gehaald dan veel hadden gedacht, en zij het ook dat ze allemaal zeer terecht zijn binnengehaald maakt het nog beter  :thumbsup

Iedereen roept dan wel dat we niet moeten gaan overdrijven maar het feit blijft dat we zwart op wit momenteel nog maar 1 plaats van de playoffs zijn verwijderd. Realistisch gezien geloof ik zelf niet dat dat nog gaat gebeuren maar het zou wel erg hilarisch zijn
laatste 10 wedstrijden 18 punten.
ongelooflijk! !

EastSide058

Leuk weetje:
We hebben tot nu elke wedstrijd in 2014 gescoord. Wat nou slecht scorend vermogen  :_schater
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Treb

Citaat van: EastSide058 op maart 16, 2014, 17:23:46
Leuk weetje:
We hebben tot nu elke wedstrijd in 2014 gescoord. Wat nou slecht scorend vermogen  :_schater

Daar wordt niet meer over gepraat ondertussen in de media.  ;)

jeff

Citaat van: Treb op maart 16, 2014, 17:26:15
Daar wordt niet meer over gepraat ondertussen in de media.  ;)
Alleen dat we nog niet hebben gewonnen in uitwedstrijden.

Dokkumer

Citaat van: jeff op maart 16, 2014, 17:28:27
Alleen dat we nog niet hebben gewonnen in uitwedstrijden.
Nog 3 weken en dan hebben ze het daar ook niet meer over :P

drg

Gisteren hoorde ik alleen nog maar 'moeilijk scorend Groningen in uitwedstrijden'  :zweep

Treb

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 17:29:32
Nog 3 weken en dan hebben ze het daar ook niet meer over :P

Precies. Iedereen in NL de mond gesnoerd.

Trouwens wat een jankerd die van basten  :_schater

Daddy T.

Citaat van: drg op maart 16, 2014, 17:04:01

Iedereen roept dan wel dat we niet moeten gaan overdrijven maar het feit blijft dat we zwart op wit momenteel nog maar 1 plaats van de playoffs zijn verwijderd. Realistisch gezien geloof ik zelf niet dat dat nog gaat gebeuren maar het zou wel erg hilarisch zijn

Als je ziet dat we nog 3x thuis spelen en nu ook in uitwedstrijden punten pakken is het nog realistisch en haalbaar ook. Tuurlijk, eerst definitief veilig spelen voor plek 16-18, maar er valt zeker meer te halen de komende weken.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 16:37:59
Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X
Viezerik