Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 10:40:32
Zeker niet te vroeg. Ik weet niet hoeveel aflopende contracten er zijn, maar die moeten per 1 april formeel worden opgezegd als ze niet verlengd worden.

Aflopende contracten:

Coremans (optie voor nog een seizoen)
Zeinstra (automatisch verlengd bij handhaving)
Pereira
Van Brakel
De Graaf (optie voor nog twee seizoenen)
Ogbeche
Christovao (optie voor nog twee seizoenen)
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 10:40:32
Zeker niet te vroeg. Ik weet niet hoeveel aflopende contracten er zijn, maar die moeten per 1 april formeel worden opgezegd als ze niet verlengd worden.

Is ook weer waar, maar bij winst op AZ is men toch echt wel zeker van een langer verblijf in de eredivisie....En spelers die men wil houden zijn toch wel al bekend mag ik aannemen. De spelers die niks hebben toegevoegd afgelopen seizoen kunnen wel formeel opgezegd worden dan.

mescc

Het zou echt mooi zijn als we Manu nog een jaartje zouden kunnen huren, het verschil met de 1e en 2e seizoenshelft. Brengt tenminste wat pit en agressie in het veld. Wel wat anders dan zo'n slapjanus als Feldballe. :scc

mescc

#2223
Citaat van: Collingwood op maart 21, 2014, 10:44:54
Aflopende contracten:

Coremans (optie voor nog een seizoen)
Zeinstra (automatisch verlengd bij handhaving)
Pereira
Van Brakel
De Graaf (optie voor nog twee seizoenen)
Ogbeche
Christovao (optie voor nog twee seizoenen)

Huur:
Lukoki
V. Moorsel
Manu
Ritzmaijer
V. Boxel

S(CC)upporter

Manu en Ritzmaier kunnen we sowieso niet nog een jaar huren :O PSV en Feyenoord willen hen beiden terug.

Collingwood

Citaat van: mescc op maart 21, 2014, 10:47:33
Het zou echt mooi zijn als we Manu nog een jaartje zouden kunnen huren, het verschil met de 1e en 2e seizoenshelft. Brengt tenminste wat pit en agressie in het veld. Wel wat anders dan zo'n slapjanus als Feldballe. :scc

Die gaat eerst een kans krijgen bij Feyenoord in de voorbereiding. Ik ga er vanuit dat de TS er niet op gokt dat hij op het einde van de transferperiode nog terugkomt en al eerder een vervanger haalt.

Ik denk dat we meer kans maken voor Lukoki en Van Moorsel. Die mogen volgens mij wel vertrekken bij Ajax en Groningen. Met name Lukoki zou ik wel behouden willen zien.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: S(CC)upporter op maart 21, 2014, 10:53:13
Manu en Ritzmaier kunnen we sowieso niet nog een jaar huren :O PSV en Feyenoord willen hen beiden terug.
Ja ze doen het te goed bij ons :). Dat is dan wel weer een compliment voor de club. En zou dus zo maar kunnen zijn dat clubs als PSV en Feyenoord zien dat ze spelers bij Cambuur kunnen stallen om een jaar eredivisie ervaring op te doen....

S(CC)upporter

Citaat van: Voorstopper op maart 21, 2014, 10:55:21
Ja ze doen het te goed bij ons :). Dat is dan wel weer een compliment voor de club. En zou dus zo maar kunnen zijn dat clubs als PSV en Feyenoord zien dat ze spelers bij Cambuur kunnen stallen om een jaar eredivisie ervaring op te doen....

Het biedt inderdaad eerder perspectief voor nieuwe talenten van die clubs, daar liggen ook zeker mogelijkheden! :D

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2014, 10:44:54
Aflopende contracten:

Coremans (optie voor nog een seizoen)
Zeinstra (automatisch verlengd bij handhaving)
Pereira
Van Brakel
De Graaf (optie voor nog twee seizoenen)
Ogbeche
Christovao (optie voor nog twee seizoenen)
Pereira, Ogbeche, Christovao verlenguhhhhh

Cambuur058

Trouwens, een scout van Cambuur gaat vanavond bij FC Emmen - FC Eindhoven scouten en naar oebele kijken, lopen bij die twee clubs nog spelers die de moeite waard zijn ?

Lore

Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 15:22:42
Trouwens, een scout van Cambuur gaat vanavond bij FC Emmen - FC Eindhoven scouten en naar oebele kijken, lopen bij die twee clubs nog spelers die de moeite waard zijn ?

Zeker bij Emmen wel, dat kan niet anders! Laatst hadden die dat mooie resultaat nog behaald uit bij Oss! Dat moet bulken van het talent

Cambuur058

Citaat van: Lore op maart 21, 2014, 16:11:40
Zeker bij Emmen wel, dat kan niet anders! Laatst hadden die dat mooie resultaat nog behaald uit bij Oss! Dat moet bulken van het talent
Eindhoven doet het niet zo slecht

zeewolde

Zal wel gaan voor die verdedigende middenvelder van Eindhoven. Kom even niet op zijn naam, maar is ca 1 meter 80 heeft krulletjes en heeft oa voor den bosch gespeeld

speculeter

O die.....deekmans of zoiets.
ms is het die kleine spits van Eindhoven ook wel
trouwens :_schater

zeewolde

Citaat van: peter op maart 21, 2014, 16:49:37
O die.....deekmans of zoiets.
ms is het die kleine spits van Eindhoven ook wel
trouwens :_schater
Lijkt me ook een goeie, heeft eredivisie ervaring bij groningen :devil