Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 18, 2014, 15:46:13
http://www.vi.nl/media-vitv/naar-mindere-eredivisiewedstrijden-kijkt-geen-kip.htm?channel=phone

had iemand deze al gezien? slechtst bekeken wedstrijd van het jaar van heerenveen. dat wij erin staan tegengroningen heeft alles te maken met het feit dat de klassieker toen ook werd gespeeld.

weleernstig trouwens wedstrijden voor 6000 kijkers.

Ik zag het gister in VI. Heel triest.. ook niet zo gek, kost een schandalige €17,50 p.m.!

Scc01

Heb het zelf op dit moment wel maar vind het bedrag wel hoog. Aan de andere kant hebben ze waarschijnlijk genoeg abbonres aangezien ik het aantal kijkers naar bijv psv-ajax hoof vind voor een betaalzender reken maar uit. Een groot gedeelte van die mensen heeft dus eredivisie live en betaald de 17,50. Er zullen ook een aantal per wedstrijd betelen gok ik.

Lore

Citaat van: Scc01 op maart 18, 2014, 19:30:55
Heb het zelf op dit moment wel maar vind het bedrag wel hoog. Aan de andere kant hebben ze waarschijnlijk genoeg abbonres aangezien ik het aantal kijkers naar bijv psv-ajax hoof vind voor een betaalzender reken maar uit. Een groot gedeelte van die mensen heeft dus eredivisie live en betaald de 17,50. Er zullen ook een aantal per wedstrijd betelen gok ik.

Maar dan ga je er voorbij aan het feit dat juist die "top-wedstrijden" door veel mensen los worden gekocht. Er keken toch iets van 500.000 mensen na die wedstrijd?

pvanbuijtene

Geloof dat ze minimaal 800.000 abbonees moeten hebben...
Ik heb geen fox.. tis ook veel te makkelijk om via andere weg wedstrijden te kijken. Genoeh streams die goed zijn..

Marc S

Citaat van: pvanbuijtene op maart 19, 2014, 08:39:00
Geloof dat ze minimaal 800.000 abbonees moeten hebben...
Ik heb geen fox.. tis ook veel te makkelijk om via andere weg wedstrijden te kijken. Genoeh streams die goed zijn..

Klopt zo heb ik het ook een tijd gedaan. Nu hebben wij toevallig een half jaar gratis gekregen als compensatie ergens van. Als er daar meer van zijn pakken ze ook niet echt veel.

pvanbuijtene

Nog 3seizoenen samenvattingen eredivisie op de nos _O_

IsmailvanEssen

Citaat van: pvanbuijtene op maart 19, 2014, 12:13:54
Nog 3seizoenen samenvattingen eredivisie op de nos _O_

oh gelukkig!! Omdat ik in het buitenland woon, kan ik niet de video's op de website van foxsport kijken. Kijk wel alle wedstrijden live via janlul.com.
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

CJ058

Geen idee of het eerder is gemeld, maar ergens moet je hopen dat 020 z'n werk doet de komende weken:

RKC Waalwijk - Ajax

Ajax - FC Twente

Vitesse - Ajax


Ajax - ADO Den Haag

Heracles Almelo - Ajax

Ajax - NEC

4 concurrenten, hopen dat 020 dus z'n werk 'gewoon' doet.

Marc S

Citaat van: CJ058 op maart 20, 2014, 11:27:38
Geen idee of het eerder is gemeld, maar ergens moet je hopen dat 020 z'n werk doet de komende weken:

RKC Waalwijk - Ajax

Ajax - FC Twente

Vitesse - Ajax


Ajax - ADO Den Haag

Heracles Almelo - Ajax

Ajax - NEC

4 concurrenten, hopen dat 020 dus z'n werk 'gewoon' doet.

Zal me niets verbazen als ze verliezen van RKC. Zal niet de eerste top ploeg zijn die daar verliest.

speculeter

Koevermans stopt per direct met voetbal.
blij dat we in de winterstop niet bij hem zijn uitgekomen!

HilversumOnTour

Citaat van: peter op maart 20, 2014, 12:23:25
Koevermans stopt per direct met voetbal.
blij dat we in de winterstop niet bij hem zijn uitgekomen!

Net als Anco jansen en Adje... tot dusver erg veel geluk met Manu en Ogbeche (die de winnende erin knalde tegen DKV)

Collingwood

Palsson uit de selectie gezet bij NEC, hij blesseerde ploeggenoot Haitz op de training. Het blijft maar rommelen in Nijmegen!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2014, 10:22:29
Palsson uit de selectie gezet bij NEC, hij blesseerde ploeggenoot Haitz op de training. Het blijft maar rommelen in Nijmegen!
prima toch....

Voorstopper

Beste mensen met het einde van de competitie in zicht denk ik dat we nu toch wel aardig zeker zijn van een verlening in de eredivisie. Ik vroeg me af of de TS al bezig was met het bouwen van een team voor volgend jaar. Zijn ze al op zoek naar nieuwe spelers? En zo ja wie? Blijft ogbeche nog een seizoen bij ons clubke? Blijft Leeuwin of wordt hij verkocht....Ik denk dat het zo langzamerhand wel tijd wordt om eens om ons heen te kijken....Wat vinden jullie? Of is het nog te vroeg....

zeewolde

Citaat van: Voorstopper op maart 21, 2014, 10:32:14
Beste mensen met het einde van de competitie in zicht denk ik dat we nu toch wel aardig zeker zijn van een verlening in de eredivisie. Ik vroeg me af of de TS al bezig was met het bouwen van een team voor volgend jaar. Zijn ze al op zoek naar nieuwe spelers? En zo ja wie? Blijft ogbeche nog een seizoen bij ons clubke? Blijft Leeuwin of wordt hij verkocht....Ik denk dat het zo langzamerhand wel tijd wordt om eens om ons heen te kijken....Wat vinden jullie? Of is het nog te vroeg....

Zeker niet te vroeg. Ik weet niet hoeveel aflopende contracten er zijn, maar die moeten per 1 april formeel worden opgezegd als ze niet verlengd worden.