Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Ik ga 1 keer vloeken in de kerk en dan mn mond spoelen:.....Hup DKV

papier

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 22, 2014, 19:44:38
Ik ga 1 keer vloeken in de kerk en dan mn mond spoelen:.....Hup DKV

Nee man

Cambuur Groningen


Cambuur058


Leovardiascc


Dokkumer

3-1

Verstuurd vanaf mijn spambox


Dokkumer

Piet heeft het vanavond weer niet

Verstuurd vanaf mijn spambox


thankyou

Ik ben morgen in Amsterdam iemand een idee waar meer stone island kleding te koop is behalve de officiele SI Winkel??
Cambuur, Beer & Loyal Mates

EastSide058

 Waar zijn al die miljoenen spelers van vitesse te vinden in het veld vraag ik me dan af
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: EastSide058 op maart 22, 2014, 20:08:57
Waar zijn al die miljoenen spelers van vitesse te vinden in het veld vraag ik me dan af
Pff dan wordt het veel te druk op dat veld man :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur Groningen

Ik zie wel perspectief tegen dit Vitesse, daar walsen we overheen

Dokkumer

Met onze rappe buitens moet die statische achterhoede kapotgespeeld worden.


Verstuurd vanaf mijn spambox

speculeter

Roda en nec zijn ook veel belangrijker.
Kan morgen die tv eindelijk van teletekst 819 af.
volgende week maar weer richting linkerrij.

Cambuur Groningen


Dokkumer

Troost ons, we staan nu wel bovenaan :D

Verstuurd vanaf mijn spambox