Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Tjsa, 1-1 alweer...

Cambuur Groningen

Lekker, NEC en Go Ahead achter

EastSide058

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 16, 2014, 15:17:59
Lekker, NEC en Go Ahead achter
Idd alleen jammer dkv staat nog niet achter  :devil
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

he, jammer, dat wordt geen go ahead met 0-5 winnen en wij 8ste plaats  :devil :_schater

Marc S

Citaat van: drg op maart 16, 2014, 15:31:28
he, jammer, dat wordt geen go ahead met 0-5 winnen en wij 8ste plaats  :devil :_schater

1-6 kan nog  :_schater

drg

Citaat van: EastSide058 op maart 16, 2014, 15:19:16
Idd alleen jammer dkv staat nog niet achter  :devil

daar wastie al  :thumbsup

drg


Bascambuur

Citaat van: EastSide058 op maart 16, 2014, 15:19:16
Idd alleen jammer dkv staat nog niet achter  :devil
Nu wel.  :devil

EastSide058

#2153
2-2 nec utrecht
Feyenoord 2-0 dkv
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Hoe het allemaal ook afloopt een mooi weekend is het toch al!

drg

utrecht mag van mij ook wel gelijk blijven, hebben ze allebei ook niks aan

onze stand zal in ieder geval toch niet meer veranderen :)

Dokkumer

Euh, nog maar 6 punten achter op de nummer 7. Deze thuis verslaan en dan is het gaatje nog maar 3. |:)





































Ok ik sla iets te ver door :devil

EastSide058

Mist Feyenoord een penalty...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Len Cantello


Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 15:58:23
ik sla iets te ver door :devil
Wel nee. We moeten dkv nog inhalen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 16:07:31
Wel nee. We moeten dkv nog inhalen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
9 puntjes.. Makkie 8P

Ps. Je kunt die quasi interessante tekst "verzonden ...." in de instellingen wijzigen of verwijderen waarde Kantel O :grolsch