Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 13:54:45
Leuk die supporter die in een bakkie hangt...
hoop niet voor hem dat barto meedoet als wij daar
moeten voetballen :_schater
Heeft die man ook nog een functie of is dat de vipruimte.
Wel een mooie wedstrijd om te zien

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 14:27:54

Waarom niet, gouden wissel van vd Looi. Die Zeefuik is fysiek sterk hoor. Houdt altijd een man bezig.

Inderdaad, de dietist.... :)
In Henk en Sandor we trust

wiekie1969


Nightmarelwd

Groningen speelde alsnog met tien man toen Zeebuik erin kwam.
Je zal verdediger zijn en de bal komt voor, ondertussen voel je de grond onder je steeds meer golven. Je voelt een klap en denkt dat je bent aangereden door een tank.

MI-Sider for Life

Bernardo


Nightmarelwd

Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 13:30:22
Laat groningen maar winnen ja!
Overigens hebben eagles beduidend betere aanvallers dan ons!

Eagles draaien goed met Kolder in de spits, wanneer die eruit gaat, is de dreiging weg bij de Eagles.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Ik zit naar Feyenoord - NAC te kijken, maar die Immers lijkt op Barto qua spelen.
MI-Sider for Life

RotterdamLeeuwarden

Gelukkig, Feyenoord netjes gewonnen met 3-1  voor 45.000 Feyenoorders.
Nu doorstomen naar de subtop want omdat FC Twente dus wel bij Vitesse kan verliezen, is het allemaal nog net te overzien.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Unknown

12e, competitie al bijna voorbij? hier teken ik voor  :proost

Dokkumer

Ja... Het WK begint volgende maand :devil

Bobbie nog even een kwartiertje invallen bij Utrecht. Leuk voor hem, kan hij meteen de eerste zege meevieren.

Destroyer

Citaat van: kgscc op augustus 25, 2013, 14:28:14
Heeft die man ook nog een functie of is dat de vipruimte.
Wel een mooie wedstrijd om te zien

Lachwekkend joh die kerel. Heb nu paar keer gezien dat hele tribune staat te hossen en hij rustig aan zijn biertje staat te nippen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 14:07:24
Sterk aanval, verdediging is niet zo geweldig hoor.

Verdediging middenveld van ons met hun aanval = spektakel  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 25, 2013, 15:34:17
Eagles draaien goed met Kolder in de spits, wanneer die eruit gaat, is de dreiging weg bij de Eagles.

situatie a la Hemmen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 25, 2013, 15:39:38
Ik zit naar Feyenoord - NAC te kijken, maar die Immers lijkt op Barto qua spelen.

Past daar totaal niet thuis vind ik, nog weinig laten zien in shirt van Feyenoord
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Jazeker wel !

Het verprutsen van 99 van de 100 kansen, das ook een klasse  :X
Maar blij blij blij dat Feyenoord PellĂ© in het team  heeft.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)