Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

En Feyenoord is nu echt alleen laatste  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Oke, een wedstrijd minder maar toch.

De "Opmars van Feyenoord" staat op punt van beginnen.
De wedstrijd tegen NAC is de eerste :)

:0= Forza Rotterdam !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Dat moet ik eerst nog maar zien. Vier wedstrijden verliezen buig je niet snel om.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Ik ben ook wel benieuwd na de 12:30 wedstrijd... mooie pot.. benieuwd of groningen zich revancheert...

poelie-lwd

Denk het niet. GAE wint deze wedstrijd gewoon. Feyenoord speelt gelijk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 11:15:51
Denk het niet. GAE wint deze wedstrijd gewoon. Feyenoord speelt gelijk.

Groningen wint met 2-0!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Liedje vandaag in de kuip..
Jingle bell jingle bell lurling in de cel.
Voordringen bij Kees kroket wat denkt die klootzak wel...

:_schater

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2013, 11:17:25
Groningen wint met 2-0!

Dat zal Grunn niet meer lukken daar onze "vrienden"uit de koekstad op 1-0 zijn gekomen al door een doelpunt van Kolder.  Verwacht wel dat de FCG nog langszij zal komen en uiteindelijk misschien zelfs de 3 punten zullen pakken.

Na vorige week in LWD weten ze hoe het niet moet  :devil
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Hebben ze het maar liefst 9 minuten langer volgehouden dan vorige week :P

Destroyer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 25, 2013, 13:05:08
Dat zal Grunn niet meer lukken daar onze "vrienden"uit de koekstad op 1-0 zijn gekomen al door een doelpunt van Kolder.  Verwacht wel dat de FCG nog langszij zal komen en uiteindelijk misschien zelfs de 3 punten zullen pakken.

Na vorige week in LWD weten ze hoe het niet moet  :devil

Denk het ook. komen al meer in het spel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Liwwadden

1-1 Chery lekker zo vlak voor de thee..   der op en er over nu, dat is beste voor onze geel blauwe trots.  Grunn zal toch hoger eindigen dan de egels
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Destroyer

Groningen moet deze pot eigenlijk winnen, voor ons het meest gunstig natuurlijk, schat eindstand op 1-3
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Wat denken jullie van Feyenoord-NAC? Ben zeer benieuwd wie dat gaat winnen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 25, 2013, 13:24:59
1-1 Chery lekker zo vlak voor de thee..   der op en er over nu, dat is beste voor onze geel blauwe trots.  Grunn zal toch hoger eindigen dan de egels

Laat groningen maar winnen ja!
Overigens hebben eagles beduidend betere aanvallers dan ons!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22