Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Nightmarelwd op september 01, 2013, 12:05:09
NAC, NEC en Rikc gaan voor de plaatsen 16,17 en 18
Dat gaat ze lukken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Cziommer naar Almelooohoo

Dokkumer

 NEC bevestigt de komst van Samuel Stefanik, Jakob Jantscher en Marnick Vermijl.

Tukker

Elia niet naar Ajax. Waar is de tijd dat elke voetballer graag bij Ajax wil spelen ;)

http://www.ajaxshowtime.com/mobile/hoofdnieuws/72989
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCornjum

Maar weinig mensen snappen iets van het huidige beleid van Ajax, dat in de laatste dagen van de transferperiode plots een buitenspeler aan de selectie van Frank de Boer wilde toevoegen. Ook erelid Piet Keizer uit kritiek.

"Ajax heeft Sana en haalt Bojan en gaat op het laatste moment toch voor John en Elia", zegt Keizer in het Algemeen Dagblad. "Vleugelaanvallers nota bene, dan zet je jezelf voor schut. Dat verbaasde me. Ik weet niet of dat van de directie komt of van de technische staf. Maar het is onevenwichtig en getuigt niet van een consistent beleid."

"In potentie heeft Ajax best goede spelers, maar ze zullen completer moeten worden", vervolgt de clublegende. "Een wedstrijd lezen, minder fouten maken om toe te komen aan hun eigen ontwikkeling. Ik hoor Frank de Boer zondag zeggen dat de controle aanwezig was. Daar ligt juist de zwakte, want ik constateer een gebrek aan tempo en techniek."

Naast Mike van der Hoorn was Lerin Duarte de enige speler voor wie Ajax deze zomer geld betaalde. "De vraag over Duarte is: is dit een speler die gehaald is voor de Nederlandse competitie als vervanger van Eriksen, of een opvolger van Lasse Schöne en Christian Poulsen, die naar mijn gevoel hier vakantie komt vieren", aldus Keizer.

Topjeugd
Technisch directeur Marc Overmars maakt zich daarentegen geen zorgen. "Er staat topjeugd klaar met Meleg, Bazoer en Andersen. En Veltman, Van der Hoorn en Denswil zijn de vervangers van Alderweireld. Vorig jaar heeft Ajax ook weinig gekocht en kritiek gekregen. Zijn we toch kampioen geworden", zo reageert hij op de golf aan kritieken.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

De transferperiode heeft ook in Nederland het nodige teweeg gebracht. Voor met name Ajax zijn de gevolgen groot, stellen Aad de Mos en Willem van Hanegem woensdag in het Algemeen Dagblad.

De Mos en Van Hanegem zeiden voor de start van de competitie onomwonden dat Ajax de titel zou gaan pakken. Een paar weken later, na het vertrek van Toby Alderweireld en Christian Eriksen, is alles anders. "Met alleen Duarte erbij heeft Ajax ernstig aan kracht ingeboet. Dat spijt me heel erg, want ik had Ajax graag op volle sterkte in de Champions League gezien", zegt Van Hanegem.

Hij vervolgt: "Cruijff wilde toch dat het beter en beter zou worden? Ze moesten toch weer mee gaan doen in Europa? Daar komt niks van terecht als je je beste spelers verkoopt, dat staat zelfs haaks op wat je beloofd hebt. Nu zullen we het van PSV moeten hebben, denk ik. Dat is de beste ploeg op dit moment."

Ook De Mos verwacht weinig spektakel uit Amsterdam. "Ik erger me al een paar weken. Na twintig minuten ga ik zappen. Dat rondspelen van ze, vreselijk, en zo weinig effectief. Ik ben heel benieuwd. Nu zijn de goede spelers die door Danny Blind en Jan Olde Riekerink zijn gehaald voor veel geld verkocht."

"Ik ben benieuwd waar de nieuwe heren nu zelf mee komen. Zij, samen met Cruijff, zagen te veel zesjes bij Ajax. Hebben zij nu de achten en negens klaar staan? Ik heb ze nog niet gezien. Bojan? Laat me niet lachen, zeg", vertelt De Mos, die wat betreft de titelstrijd zelf op Feyenoord rekent.

"Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord kampioen wordt. Geen Europese stress, je ziet het vertrouwen groeien en zolang Koeman onverstoorbaar blijft, dan heeft Feyenoord alle kans. Ik geloof er echt in", aldus de oud-voetballer.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Rodney Sneijder gaat deze week met de leiding van RKC Waalwijk om de tafel. De 22-jarige middenvelder heeft een uitzichtloze situatie in Waalwijk, maar slaagde er tijdens de transferperiode niet in een nieuwe club te vinden.

Sneijder maakte dit seizoen nog geen enkele keer deel uit van de wedstrijdselectie van RKC. Vorig seizoen kwam hij vooral in actie als invaller. De oud-Ajacied sprak in de afgelopen periode onder meer met ADO Den Haag, maar daar kwam niets uit. NAC Breda paste eveneens voor een samenwerking.

Om de ontstane situatie te bespreken staat er deze week een afspraak tussen speler en club, meldt Voetbal International. Omdat de transferperiode in Turkije tot 6 september open is, behoort een vertrek nog steeds tot de mogelijkheden. Ook het ontbinden van zijn tot 2014 lopende contract lijkt een optie.

Eerder liet Sneijder al weten niet happig te zijn op een buitenlands avontuur. "Ik denk dat het nog niet verstandig is om naar het buitenland te vertrekken. Ik ben 22 jaar, voor mijn ontwikkeling is het beter om in de Eredivisie te blijven."
Watching Football Is Not A Crime

pvanbuijtene

http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=23593

hier filmpje van slachtoffers die uit het niets ernstig bewerkt zijn door de kut me.. na de wedstrijd feyenoord - krasnodar


Unknown

schandalig.
Altijd dat gejank in de media over hooligans.. Maar de grootste hooligans werken gewoon voor de overheid. lekker legaal weerloze mensen in elkaar slaan  :R


Lwdscc

Na al het interlandgeweld een bizar voetbalnieuwtje van eigen bodem. Olle was voor de uitwedstrijd van zaterdag tegen Ajax in de veronderstelling dat het recht had op het gehele Amsterdamse uitvak. De ploeg kwam van een koude kermis thuis.

Wat was nu het geval? Ajax had naar aanleiding van het vooroverleg een marge ingebouwd waardoor rekening werd gehouden met 800 man, daarmee zou het kleine uitvak precies gevuld worden. 'Dit aantal bleek te laag ingeschat. Waarschijnlijk vanwege de plaats op de ranglijst en de gratis busreis die Olle aanbiedt aan de eigen aanhang', zo melden de Amsterdammers op hun website. De regerend landskampioen had ondertussen het grote uitvak, met een capaciteit van 1300 supporters, opengesteld voor Ajax-supporters en uitverkocht.

Nu heeft Olle volgens de regelementen recht op 1200 plaatsen in het uitvak. De Ollenaren gingen tevergeefs in beroep, waardoor het zaterdagavond door maar 800 fans gesteund wordt.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lwdscc op september 12, 2013, 11:10:01
Wat was nu het geval? Ajax had naar aanleiding van het vooroverleg een marge ingebouwd waardoor rekening werd gehouden met 800 man, daarmee zou het kleine uitvak precies gevuld worden. 'Dit aantal bleek te laag ingeschat. Waarschijnlijk vanwege de plaats op de ranglijst en de gratis busreis die Olle aanbiedt aan de eigen aanhang', zo melden de Amsterdammers op hun website. De regerend landskampioen had ondertussen het grote uitvak, met een capaciteit van 1300 supporters, opengesteld voor Ajax-supporters en uitverkocht.

Dus zo kan het ook........
Henk, held, bedankt

Nightmarelwd

Citaat van: Lwdscc op september 12, 2013, 11:10:01
Na al het interlandgeweld een bizar voetbalnieuwtje van eigen bodem. Olle was voor de uitwedstrijd van zaterdag tegen Ajax in de veronderstelling dat het recht had op het gehele Amsterdamse uitvak. De ploeg kwam van een koude kermis thuis.

Wat was nu het geval? Ajax had naar aanleiding van het vooroverleg een marge ingebouwd waardoor rekening werd gehouden met 800 man, daarmee zou het kleine uitvak precies gevuld worden. 'Dit aantal bleek te laag ingeschat. Waarschijnlijk vanwege de plaats op de ranglijst en de gratis busreis die Olle aanbiedt aan de eigen aanhang', zo melden de Amsterdammers op hun website. De regerend landskampioen had ondertussen het grote uitvak, met een capaciteit van 1300 supporters, opengesteld voor Ajax-supporters en uitverkocht.

Nu heeft Olle volgens de regelementen recht op 1200 plaatsen in het uitvak. De Ollenaren gingen tevergeefs in beroep, waardoor het zaterdagavond door maar 800 fans gesteund wordt.

Cambuur vast maar 1200 kaarten regelen.  :P

MI-Sider for Life

speculeter

En een GRATIS busreis.....

Len Cantello

Citaat van: peter op september 12, 2013, 11:36:02
En een GRATIS busreis.....
Gratis treinreis is een veel betere optie. Je kan zo van de trein het uitvak in...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer

den haag - vitesse al afgelast vanwege een slecht veld  :_schater