Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

3-2. Wel lekkere pot voetbal

gewoon een fan

Niet te geloven, die lui doen het echt goed  ;(

speculeter

Leuk die supporter die in een bakkie hangt...
hoop niet voor hem dat barto meedoet als wij daar
moeten voetballen :_schater

AL

Kolder fantastische spits.
Groningen nu met 9 man.
Eagles gaan dit seizoen zeker niet degraderen.

Unknown

Lol Groningen met 9 man.

Maar zo leuk is dit niet want die lui staan nu 3 punten boven ons. Eagles zit meer voetbal in dan bij ons ben ik bang. Sowieso betere aanvallers

pvanbuijtene

Citaat van: gewoon een fan op augustus 25, 2013, 13:50:06
Niet te geloven, die lui doen het echt goed  ;(

Sterk aanval, verdediging is niet zo geweldig hoor.

Unknown


Bernardo

Die Kolder eruit, en heel het voetbal zakt meteen in bij hun. Zelfde als wij met Hemmen, kan niemand bal vasthouden!

Dokkumer

Groningen in blessuretijd nog op jacht naar de 3-4..

Bascambuur

Mooi dat het nog 3-3 is geworden!

Unknown

Pff Hoe krijg je het voor elkaar. 2 man meer en dan nog een goal tegen krijgen en zelf niet meer scoren.

wiekie1969

Zeefuik maar halen vd Belt!!!!!!!!!!!!

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 14:25:36
Zeefuik maar halen vd Belt!!!!!!!!!!!!

zullen we dat maar even niet doen? Over onprofessioneel gesproken....
In Henk en Sandor we trust

wiekie1969

Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 13:57:18
Kolder fantastische spits.
Groningen nu met 9 man.
Eagles gaan dit seizoen zeker niet degraderen.


Eerst zien, dan geloven, de verdediging is gatenkaas!

wiekie1969

Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2013, 14:26:25
zullen we dat maar even niet doen? Over onprofessioneel gesproken....


Waarom niet, gouden wissel van vd Looi. Die Zeefuik is fysiek sterk hoor. Houdt altijd een man bezig.