Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:54:36
Als die Boekhoorn erin stapt doet ie het goed volgens Derksen... En die is in het algemeen aardig inside de NEK verhalen ;)

Als ie maar wacht tot na 2 september. In de winterstop is NEK toch al gedegradeerd.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op augustus 19, 2013, 21:06:18
Als ie maar wacht tot na 2 september. In de winterstop is NEK toch al gedegradeerd.

Dr schijnt vanavond een vergadering te zijn waarin Boekhoorn probeert de handel over te nemen. Daarna nog tot 02-09 om de selectie te versterken en Mario Been aan te stellen
In Henk en Sandor we trust

Unknown

Eigenlijk gewoon competitie vervalsing. Had maar wat graag dit weekend tegen NEC gespeeld. Die gaan als die miljonair instapt behoorlijk versterken, dan wordt het heel anders als wij in november tegen ze spelen.

Maar goed, kan ook zijn dat clubs nog zwakker worden zoals dkv als die spits nog vertrekt en dat is positief voor ons. Laat die knakker van olle ook nog maar voor dit weekend vertrekken naar twente

Dokkumer

Tja dat is het risico van het vak... Stel dat er vandaag een miljoeneninvesteerder hier op de stoep staat, zou je het dan nog zo erg vinden? Lijkt me niet.. Stukje selectieve verontwaardiging dus.

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 13:28:09
Tja dat is het risico van het vak... Stel dat er vandaag een miljoeneninvesteerder hier op de stoep staat, zou je het dan nog zo erg vinden? Lijkt me niet.. Stukje selectieve verontwaardiging dus.

Nou, nee! NEC mag gebruik maken van de huidige regelgeving en Cambuur, als er een wonder geschiet, ook! Maar het blijft gewoon competitievervalsing.

Dokkumer

Nee, het is geen competitievervalsing. Een club mag zich versterken tot en met 2 september. Dat iemand er miljoenen insteekt doet niet ter zake..

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 15:11:30
Nee, het is geen competitievervalsing. Een club mag zich versterken tot en met 2 september. Dat iemand er miljoenen insteekt doet niet ter zake..

Volgens mij bedoelen wij iets anders. Ik vind het ook geen competitievervalsing dat een miljoenair spelers aan trekt. Ik vind het competitievervalsing dat er nog allerlei wijzigingen bij de clubs plaats vinden, waardoor clubs aan het begin veel sterker/zwakker zijn dan na 2 september!

Het is toch raar dat Zwolle en Groningen waarschijnlijk tegen een veel zwakker NEC hebben gespeeld dan de andere clubs?

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 21, 2013, 15:42:04
Volgens mij bedoelen wij iets anders. Ik vind het ook geen competitievervalsing dat een miljoenair spelers aan trekt. Ik vind het competitievervalsing dat er nog allerlei wijzigingen bij de clubs plaats vinden, waardoor clubs aan het begin veel sterker/zwakker zijn dan na 2 september!

Het is toch raar dat Zwolle en Groningen waarschijnlijk tegen een veel zwakker NEC hebben gespeeld dan de andere clubs?

De deadline is voor iedereen hetzelfde. Dus in dat opzicht is er geen sprake van oneerlijkheid. Wat ik erger vind is dat sommige Europese competities een andere (latere) transferperiode hebben. Die kunnen na 2 sep nog steeds voetballers uit bv de eredivisie aantrekken.
Area 58

Yellow Army

Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2013, 23:51:43
Lekker hoor Lore. Door jou zijn we jankend tokkievolk  :_schater :_schater :_schater

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5670

Wat een eer! Heb ik alleen hun beeld van ons kunnen veranderen
Van nobel, trouwe supporters, naar jankend tokkievolk! :devil


Goudvinger

Mocht er één ding zijn dat neigt naar competitievervalsing, dan is het wel de transferdeadline die een maand in de competitie pas afloopt. Iedere knappe kop in Nederland zegt dat de transfermarkt gesloten moet worden bij aanvang van de competitie, maar er wordt helemaal niets concreets ondernomen (of in ieder geval buiten het zich van de menigte).

Lore

Citaat van: Goudvinger op augustus 23, 2013, 10:24:56
Mocht er één ding zijn dat neigt naar competitievervalsing, dan is het wel de transferdeadline die een maand in de competitie pas afloopt. Iedere knappe kop in Nederland zegt dat de transfermarkt gesloten moet worden bij aanvang van de competitie, maar er wordt helemaal niets concreets ondernomen (of in ieder geval buiten het zich van de menigte).



SSSSTTTTTTTTTTTT, als dit gelezen wordt door Akkrum Zuid, dan zijn wij weer jankende zeur tokkies!

Destroyer

Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 11:30:59


SSSSTTTTTTTTTTTT, als dit gelezen wordt door Akkrum Zuid, dan zijn wij weer jankende zeur tokkies!
En daar maken wij ons druk om?  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 11:30:59
SSSSTTTTTTTTTTTT, als dit gelezen wordt door Akkrum Zuid, dan zijn wij weer jankende zeur tokkies!

Ben ik de enige die denkt dat daar een kern van waarheid in zit?  :zweep

Yellow Army

Citaat van: Goudvinger op augustus 23, 2013, 10:24:56
Mocht er één ding zijn dat neigt naar competitievervalsing, dan is het wel de transferdeadline die een maand in de competitie pas afloopt. Iedere knappe kop in Nederland zegt dat de transfermarkt gesloten moet worden bij aanvang van de competitie, maar er wordt helemaal niets concreets ondernomen (of in ieder geval buiten het zich van de menigte).

Dat zou dus inhouden dat alle internationale competities wereldwijd gelijktijdig moeten beginnen. Onmogelijk dus. Dat bij ons de competitie al een maand bezig is totdat de markt sluit, komt doordat we eerder zijn gestart met de competitie dan normaal en dus weer eerder klaar zijn in mei ivm het WK.

Dus voor Nederlandse clubs onderling zijn alle condities gelijk en is imo geen sprake van competitievervalsing. Wat wel scheef is, is dat sommige landen een andere transferperiode hanteren. Vorig seizoen liep de Portugese transferwindow nog een paar weken door met als gevolg dat zij een speler uit bv Nederland konden binnenhalen, maar de Nederlandse club geen vervanging meer kon kopen. Dat neigt wél naar competitievervalsing.
Area 58