Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Boertjes met 1-3 achter

Edit: 2-3
Area 58

The king1


Dokkumer

 :_schater

Veilig thuisgekomen kerel? |:)

Dokkumer

Eigenlijk had ik liever gezien dat Heracles verloor, maar dat is vandaag tegen mijn principes... Dus GENOT!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 16:23:31
Eigenlijk had ik liever gezien dat Heracles verloor, maar dat is vandaag tegen mijn principes... Dus GENOT!

Er is maar één oplossing, eindstand blijft staan en Heracles krijgt drie punten in mindering wegens ovematig mooie doelpunten   8P 8P 8P
Henk, held, bedankt

Dokkumer


Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 16:26:31
Er is maar één oplossing, eindstand blijft staan en Heracles krijgt drie punten in mindering wegens ovematig mooie doelpunten   8P 8P 8P

Bron?
Area 58

Dokkumer

En na drie speelronden kunnen we met trots zeggen dat we als nummer 9 de nieuwe week in gaan |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

speculeter

Nec ontslaat de trainer....Alex Pastoor
Ze willen nu hogerop.
Zal de nieuwe trainer wel Andre Paus worden.

Dokkumer

Niet een tussenstop met Fred Bisschop? :devil

Lore

Citaat van: peter op augustus 19, 2013, 11:26:57
Nec ontslaat de trainer....Alex Pastoor
Ze willen nu hogerop.
Zal de nieuwe trainer wel Andre Paus worden.

:_schater :_schater

Wel balen dat ze daar geld in gaan steken

moodygrunn

Citaat van: peter op augustus 19, 2013, 11:26:57
Nec ontslaat de trainer....Alex Pastoor
Ze willen nu hogerop.
Zal de nieuwe trainer wel Andre Paus worden.

Ze gaan zeker ook de jeugd "de kans" geven :P
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 19, 2013, 20:19:51
:_schater :_schater

Wel balen dat ze daar geld in gaan steken

Volgens mij wilde die rijkaard alleen de afkoopsom van Pastoor betalen. Verder geen imvesteringen oid
Area 58

Dokkumer

Als die Boekhoorn erin stapt doet ie het goed volgens Derksen... En die is in het algemeen aardig inside de NEK verhalen ;)