Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: el haj op augustus 11, 2013, 17:52:01
Die Joachim is trouwens ook niet beter dan Barto.  :P
Die creeert nog kansen :monk

mario

#421
Pfff een slecht weekend voor Cambuur....  RKC/GAE hebben al twee potentiele 'linkerrijtje' ploegen gehad, wij slechts 'mede'-degradatie kanten en slechts 1 schammel puntje ;(
Nu al in een loodzware achtervolging, wedstrijg tegen Groningen moet je nu winnen.

PeterCambuur

Citaat van: mario op augustus 11, 2013, 18:23:54
Pfff een slecht weekend voor Cambuur....  RKC/GAE hebben al twee potentiele 'linkerrijtje' ploegen gehad, wij slechts 'mede'-degradatie kanten en slechts 1 schammel puntje ;(
Nu al in een loodzware achtervolging, wedstrijg tegen Groningen moet je nu winnen.

Eagles heeft Utrecht en Den Haag gehad. Die schat ik, op basis van wat ik in de eerste twee speelronden gezien heb, niet hoger in dan NAC Breda en Roda JC hoor. Neemt niet weg dat we zaterdagavond 3 punten nodig hebben tegen medekoploper FC Groningen. Daarna komt PEC Zwolle, waarvan we uit volgens mij nog nooit gewonnen hebben in dat verschrikkelijke stadion. Vervolgens komt PSV, waar we het niet over hoeven te hebben denk ik..

AL

Heel slecht weekend voor ons. Met de komende 3 wedstrijden op het programma is de kans zeer groot dat je 1 uit 5 hebt en onderaan staat.
Het veldspel is prima, maar we hebben nog geen 100% kans gehad in 360 minuten, zorgwekkend!
Ik blijf erbij dat we met de huidige aanval kansloos laatste worden.

marrumer

haha feyenoord hun reeks voorbij en op wat een manier  :_schater

denistel

at ik de uitslagen van dit weekend bekijk dan hoeven we niet te vrezen het ken alle kanten op
grunnen het wel 6 pt maar die waren nou oek niet super vanmiddag.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 20:44:43
at ik de uitslagen van dit weekend bekijk dan hoeven we niet te vrezen het ken alle kanten op
grunnen het wel 6 pt maar die waren nou oek niet super vanmiddag.

precies, we kunnen natuurlijk van Groningen winnen of uit tegen Olle punten pakken. Met een goede opstelling heb je tegen elk team kans (de top 4 misschien uitgesloten)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: denistel op augustus 11, 2013, 20:44:43
at ik de uitslagen van dit weekend bekijk dan hoeven we niet te vrezen het ken alle kanten op
grunnen het wel 6 pt maar die waren nou oek niet super vanmiddag.

Vind ik ook, maar met het vervolg programma is deze pot wel heel erg belangrijk!

sunderland

was hier al zo bang voor .De selectie niet rond en constant achter de feiten aanlopen

speculeter

Niet zo.n paniek jongens.
zo geweldig is groningen nou ook weer niet.
Als we winnen staan we op 4 punten.
en thuis nog ongeslagen.

Yellow Army

Verbeek was ook weer lekker op dreef...

Area 58

sunderland


SCCornjum


RKC Waalwijk huisvest drie voetballers tijdelijk in een manege. Totdat er een geschiktere woning is gevonden voor Jan Šeda, Prince-Désir Gouano en Jonas Ivens, woont het trio tussen de paarden.


De manege staat in de Drunense Duinen, volgens Omroep Brabant ver weg van de bewoonde wereld. "De accomodatie is goed", zegt Ivens, die wordt gehuurd van FC Groningen. "Als je wakker wordt heb je uitzicht op de hal. De kamers worden iedere dag gepoetst en het eten is goed. Ik voel me hier prima"

De drie spelers kwamen afgelopen zomer naar RKC. Prince-Désir Gouano is gehuurd van Juventus. "Je zit hier echt in de natuur. En dan die paarden. Als ik mijn raam open 's ochtends dan zie ik ze al. Dat is nog eens lekker wakker worden."

De Tsjechische keeper Šeda wil zelfs het hele seizoen op de manege blijven.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer


AL

Gekke competitie. Nu wordt heerenveen compleet weggespeeld door heracles. Is dus maar goed dat we gewonnen hebben. Nog maar 1 puntje achterstand.