Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Verdomme. Eagles indd gewonnen. Zwolle ook al goed bezig. Nu ligt er wel wat meer druk op die pot tegen Groningen. Als we daar ook geen punten pakken staan we er slecht voor. Ook al is het begin competitie. Leuk is anders.

Andre-Lwd

Gaat echt heel lastig worden dit seizoen, Eagles spelen ook wel aardig voetbal hoor, toch onze directe concurrent.

Unknown

Enige verschil is dat zij wel scoren. Als dat bij ons gaat lukken komt het wel goed.

Treb

Eagles toch wel een knappe ploeg hoor.

En wat een verschil Kolder/Barto..  :zucht

marrumer

wat een dramatische speelronde voor ons..

Treb

Citaat van: marrumer op augustus 10, 2013, 23:21:17
wat een dramatische speelronde voor ons..
Ah nee man. Er staan hoe dan ook 3 onder ons. Wat dat betreft hebben we alles nog in eigen hand  :_schater

moodygrunn

Citaat van: marrumer op augustus 10, 2013, 23:21:17
wat een dramatische speelronde voor ons..

Zullen we over een rondje of 5 a 10 es kijken hoe het staat?
In Henk en Sandor we trust

Destroyer

Tsja eagles gewonnen wij niet. Erg jammer.  Maar je kunt nog niks met twee wedstrijden. Over toen wedstrijden moeten we kijken waar we staan.

Trouwens we moeten ons niet met Zwolle vergelijken. Die hebben inmiddels een selectie en potentie om richting middenmoot te stijgen.

Wie ik mede als degradatie nacompetitie kandidaten zie, is

ADO, heracles en NEC.

Hun selecties zijn aardig ontnomen van kwaliteit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Anthony lurling is opgepakt na een vechtpartij in den bosch :_schater
Hij wou voordringen bij snackbar   :_schater :_schater

Lore

Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2013, 10:08:34
Tsja eagles gewonnen wij niet. Erg jammer.  Maar je kunt nog niks met twee wedstrijden. Over toen wedstrijden moeten we kijken waar we staan.

Trouwens we moeten ons niet met Zwolle vergelijken. Die hebben inmiddels een selectie en potentie om richting middenmoot te stijgen.

Wie ik mede als degradatie nacompetitie kandidaten zie, is

ADO, heracles en NEC.

Hun selecties zijn aardig ontnomen van kwaliteit.

Ik ook, aangevuld met RKC en Eagles

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 11, 2013, 11:29:12
Ik ook, aangevuld met RKC en Eagles

Zet NAC daar ook maar bij
Area 58


Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 11, 2013, 11:23:35
Anthony lurling is opgepakt na een vechtpartij in den bosch :_schater
Hij wou voordringen bij snackbar   :_schater :_schater
Las het net whoeha. Weet je wel wie ik ben zei hij  :_schater had ie eens tegen mij moeten zeggen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Gaat lekker in Rotterdam: Twente zojuist op 1-3 gekomen  ;( ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

AL

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 11, 2013, 14:01:58
Gaat lekker in Rotterdam: Twente zojuist op 1-3 gekomen  ;( ;( ;(

1-4!
Weer een degradatiekandidaat erbij _O_ _O_