Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 04, 2013, 10:29:27
Goedemorgen  :koffie

Vandaag mn beide cluppies in dezelfde competitie in aktie.
Geweldig dit, het heeft TE lang geduurd.

Komop Cambuur, de beuk erin !

Hebben ook nog genoeg tijd om rustig om half 5 op bankie te zitten en voetbal te kieke

Treb

Dat Eagles voetbalt best zeg..

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Van Utrecht? :devil

We staan trouwens ook nog steeds boven die kakkies |:)

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Collingwood

Volgens de NOS was GAE voor de rust machteloos, na de pauze waren de rollen omgekeerd. Dus het is niet zo dat ze Utrecht een hele wedstrijd hebben weggespeeld. Verder ook niet zo belangrijk, eigen kracht!
Kalmte alleen kan u redden.

Len Cantello

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2013, 16:41:53
Verder ook niet zo belangrijk, eigen kracht!
Klopt. Al blijf ik het een knap resultaat vinden van gae.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario

Citaat van: Len Cantello op augustus 04, 2013, 16:45:53
Klopt. Al blijf ik het een knap resultaat vinden van gae.

Is idd knap van GAE maar wat was Utrecht dramatisch slecht 2e helft. Wij hadden tegen NAC ook niet een tegenstander die wilde gaan voetballen. Viel me tegen hoeveel man NAC achterin hield

pvanbuijtene

Weer een punt uitgelopen op concurrent 8P

RotterdamLeeuwarden

Cambuur staat nu in ieder geval boven Feyenoord deze speelronde.
Feyenoord verloor wederom in Zwolle: 2-1.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

el haj

Hahaha, dat NEC toch :_schater

De man of the match krijgt bij ons een bosje bloemen, in Nijmegen krijg je dan een bikini carwash  8P

Victor Palsson was er wel blij mee:




bron: Palsson's twitter

Bernardo

Heracles gaat ook meedoen om de onderste plaatsen! Zwak team zeg

Bernardo

Eagles voor tegen ADO. Hebben echt veel meer dreiging vanaf de zijkanten als ons

pvanbuijtene

Zwolle wintcweer... gaan knap

Treb

Eagles ook winnen.. Zucht..