Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: el haj op mei 18, 2022, 21:42:04
Hoho, daar spreken we niet over hier! Ik heb het bericht al gemeld bij de moderator dus het kan niet lang duren voordat je geband bent!  :_spank

Aangepast hoor  :proost :D
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Foeke gespot bij Eindhoven - ADO.

AL

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2022, 16:47:53
Foeke gespot bij Eindhoven - ADO.

Neemt na afloop Sleegers en Peijnenburg mee naar Leeuwarden.

CambuurAmersfoort

Bij Eindhoven genoeg leuks om over te nemen met Sleegers als beste optie.

EdsjeSCC

De bekende namen doen het in de play-offs ook goed (helaas). Ben benieuwd of we nog wat goeie spelers op kunnen pikken

Noordcambuur

Nou Heracles is ook de lul die gaan naar de KKD.
Misschien loopt daar nog wat rond :)

Destroyer

Wat een strijd wordt het daar volgend jaar in de KKD en wat gebeurt er toch allemaal de laatste jaren in de eredivisie zeg...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op mei 21, 2022, 22:06:10
Wat een strijd wordt het daar volgend jaar in de KKD en wat gebeurt er toch allemaal de laatste jaren in de eredivisie zeg...
WII, pec en heracles willen allen direct terug. Maar daar gaan wel een paar gevalletjes van vvv bij zitten. Die hebben ook nergens om mee gedaan
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

KKD

Willem 2
PEC
NAC
Graafschap
Heracles
Roda JC
VVV
Excelsior/ADO

Nou zeg het maar. :_schater

Noordcambuur

ED

Kans om te degraderen.

Emmen
Volendam
RKC
Fortuna S.
Sparta
NEC
Go Ahead
Groningen
Cambuur
Excelsior/ADO

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 08:57:38
ED

Kans om te degraderen.

Emmen
Volendam
RKC
Fortuna S.
Sparta
NEC
Go Ahead
Groningen
Cambuur
Excelsior/ADO

Groningen niet hoor, dat was incident dit jaar verwacht ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Naastismis

Met zoveel goeie clubs in de eerste divisie is het verdomd lastig om te promoveren, wanneer je volgend seizoen degradeerd heb je een probleem.

sunderland

Iedereen ergerde zich tegen Willem 2 aan die laatste corner. Wat als we in de situatie van Heracles waren gekomen? Als je in de neergaande spiraal komt is het niet meer te stoppen

Bankzitter

Ook weer een goede kans om ergens rond plaats 12 te eindigen en ook weer veel punten voor de tv gelden te pakken.
IK bekijk het altijd liever positief en vertrouw op Foeke en Henk om er weer een succesvol seizoen van te maken.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 08:57:38
ED

Kans om te degraderen.

Emmen
Volendam
RKC
Fortuna S.
Sparta
NEC
Go Ahead
Groningen
Cambuur
Excelsior/ADO
Even voor het goede gevoel: dkv er ook bij graag