Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Laat de beste maar komen. Zou Eindhoven wel leuk vinden weer vernieuwing!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Eens, Eindhoven of Excelsior

Bankzitter

Citaat van: Lore op mei 16, 2022, 08:52:12
Of Excelsior, maar beiden zijn prima voor de tv ranking.


We zijn op na dit seizoen 14e op de tvgelden ranglijst dus een ton extra (2,2 miljoen). Maar goed, ook een ton die de concurrentie onder ons dus niet heeft.
Gaat Heracles eruit en ADO promoveert niet dan nog eens 2 ton extra (13e).


Specuveter

Dan Heracles maar degraderen en Eindhoven erbij.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2022, 12:35:51

We zijn op na dit seizoen 14e op de tvgelden ranglijst dus een ton extra (2,2 miljoen). Maar goed, ook een ton die de concurrentie onder ons dus niet heeft.
Gaat Heracles eruit en ADO promoveert niet dan nog eens 2 ton extra (13e).

Dat zou heel welkom zijn. Ik hoop op Eindhoven!

Inferno-058

Excelsior 2-0 voor tegen Heracles.

Collingwood

Inmiddels 3-0, en ze worden ook volledig overklast.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

 Hopen op Excelsior of Eindhoven.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2022, 20:30:10
Inmiddels 3-0, en ze worden ook volledig overklast.

Wieffer en Niemeijer,Dallinga, leuke spelers, wou ze wel in Leeuwarden!

Destroyer

Bizar seizoen dit
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

#6760
Ik wilde nog hier schrijven dat ze moesten oppassen met 3 doelpunten verschil...

Blijkt onze blooper tegen Dordrecht echt de enige keer in de historie te zijn dat dit gebeurd is... :X :X


Sorry El Haj, mag ik blijven?  :|
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Gaat volgend seizoen mooi worden in de ED.
Maar ook in de KKD.

CambuurAmersfoort

Je mag echt in je handjes knijpen dat je komend seizoen niet in de kkd zit.
Met roda, nac, vvv, willem 2, pec, de graafschap en dan heracles of ado of misschien wel allebei heb je denk ik de sterkste 1e divisie ooit.

el haj

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2022, 20:57:40
Ik wilde nog hier schrijven dat ze moesten oppassen met 3 doelpunten verschil...

Blijkt onze blooper tegen Dordrecht echt de enige keer in de historie te zijn dat dit gebeurd is... :X :X

Hoho, daar spreken we niet over hier! Ik heb het bericht al gemeld bij de moderator dus het kan niet lang duren voordat je geband bent!  :_spank

zeewolde

Citaat van: el haj op mei 18, 2022, 21:42:04
Hoho, daar spreken we niet over hier! Ik heb het bericht al gemeld bij de moderator dus het kan niet lang duren voordat je geband bent!  :_spank
:_schater