Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Die ballen van de lijn  bij fortuna,pfffff

Noordcambuur

Wordt volgend seizoen heel leuk in de ED.
We kunnen shoppen bij Willem 2

Noordcambuur


Destroyer

KKD wordt ook steeds leuke zo. Fantastisch dat we af zijn van de standaard ploegen die altijd degradeerden en promoveerden. Heerlijk die vernieuwing.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Ik denk goed nieuws dat PEC, Willem II en misschien Heracles eruit vliegen. Zijn toch relatief grote clubs.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2022, 16:41:21
Ik denk goed nieuws dat PEC, Willem II en misschien Heracles eruit vliegen. Zijn toch relatief grote clubs.
klopt ik ben heel benieuwd wat er met Heracles gebeurd.

Bankzitter

Tja , we zeggen wel dat Volendam en Emmen meer te besteden hebben dan ons, maar dat stelt natuurlijk niks voor vergeleken met de budgetten van Zwolle en Willem II als concurrenten. Prima zo.

sunderland

Ik ben er van overtuigd dat als fraser was gebleven dat Sparta op zeker was gedegradeerd.

Bob Paisley

Wel bijzonder dat Heracles met 34 punten nog de play offs in moeten
Normaal is 34 punten een beetje het heilige aantal.
Onvoorstelbaar eigenlijk hoe dicht alles op elkaar staat dit jaar

Kuzmanovic-Apeldoorn

Komt er eigenlijk geen extra europese plek als feyenoord de finale wint?
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2022, 21:48:14
Komt er eigenlijk geen extra europese plek als feyenoord de finale wint?

Nee, zover ik begreep wordt de plek van Feyenoord ge?pgraded naar directe plaatsing EL. Het is zelfs zo dat als Feyenoord op een PO plek terecht was gekomen en ze winnen de finale is er helemaal geen PO voor europees voetbal

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op mei 15, 2022, 23:36:54
Nee, zover ik begreep wordt de plek van Feyenoord ge?pgraded naar directe plaatsing EL. Het is zelfs zo dat als Feyenoord op een PO plek terecht was gekomen en ze winnen de finale is er helemaal geen PO voor europees voetbal

Alleen waren de eerste wedstrijden van de play offs al gespeeld op het moment dat de finale gespeeld wordt. Dat betekent dat je dan de finale bereikt en dan naar huis kunt.  :_schater
Henk, held, bedankt

Ollie

Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2022, 17:15:39
klopt ik ben heel benieuwd wat er met Heracles gebeurd.
Die moeten er woensdagavond alweer staan... Wordt zwaar voor ze!

Wie hebben jullie het liefst er bij volgend jaar? ADO, Eindhoven, Excelsior of Heracles?

AL

Citaat van: Ollie op mei 16, 2022, 08:48:35
Die moeten er woensdagavond alweer staan... Wordt zwaar voor ze!

Wie hebben jullie het liefst er bij volgend jaar? ADO, Eindhoven, Excelsior of Heracles?

Eindhoven!

Lore

Citaat van: AL op mei 16, 2022, 08:50:45
Eindhoven!

Of Excelsior, maar beiden zijn prima voor de tv ranking.