Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Heb nog nooit zo'n raar moment gezien ook geen toedoen door VAR. Schaf die bende maar af, echt belachelijk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur


Delfzijl/Cambuur

Nou sorry hoor als je daar een penal voor geeft....pff
Ff vrienden maken in de kuip zeker,tshonge jonge

AL

Een schande is het.
En wat te denken van Nijhuis. Door hem degradeert Zwolle!!

Eewal

Citaat van: AL op mei 08, 2022, 22:07:25
Een schande is het.
En wat te denken van Nijhuis. Door hem degradeert Zwolle!!
daar kan ik dan weer niet mee zitten...

AL

Citaat van: Eewal op mei 08, 2022, 22:27:24
daar kan ik dan weer niet mee zitten...

Haha nee dat is ook zo.
Maar het gaat om het principe vind ik.
Ik vind het echt beschamend!!

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2022, 20:07:55
Er is geen scheidsrechter te vertrouwen mannen we leven in een corrupt land.
Elke scheidsrechter heeft een favoriete club ook deze Turk vul maar in ?..

Galatasaray?

Collingwood

Hake volgend seizoen trainer van Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op mei 09, 2022, 18:06:55
Hake volgend seizoen trainer van Go Ahead.
dat snap je toch niet..

LWD vak 7

De ene trainer met nul uitstraling voor de volgende

sunderland


Bob Paisley

Daar zijn ze wel gewend aan afbraak voetbal

maikcambuur

Dan kunnen we de eerste degradant van volgend seizoen wel invullen

Noordcambuur

Pec eruit wie gaat er nog uit en wie gaat playoff wedstrijd spelen.

EdsjeSCC

Nec winnen van fortuna. Eindigen zij 8e ;) fortuna dus op 32 punten. Willem II zie ik wel 1/3 punt(en) pakken, heracles - sparta denk ik toch heracles...

Dus dan ligt het aan Willem II hoe goed zij het doen