Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: AL op mei 07, 2022, 21:59:20
Nou we worden geen 18e.
En ook geen 17e. Voor de rest is alles nog mogelijk. We hebben nu nog een positieve marge in doelsaldo maar 1 puntje halen tegen Willem II zou voor mijn gemoedsrust wel goed zijn. 
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

Toch weer een punt ingelopen op Groningen en een punt uitgelopen op Heracles
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

#6677
En nu het goede nieuws:

   GAE      Grunn      DKV      NEC      SCC      
   36      36      35      35      35      
   uit NEC: 1      -      uit Vitesse: 0      th GAE: 1      -      
   th Feyenoord: 0      uit Twente: 0      uit Ajax: 0      PSV uit: 0      th WII: 3      
   uit DKV: 0      th SCC: 0      th Eagles: 3      th Fortuna: 3      uit Groningen: 3      
                                      
   37      36      38      39      41      
Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2022, 23:33:30
Er is genoeg bier  :proost

De tabel lukt niet verdomme  :_schater
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nogmaals naast dat er genoeg bier is, is hier ook het andere goede nieuws:

   GAE      Grunn      DKV      NEC      SCC      
   36      36      35      35      35      
   uit NEC: 1      -      uit Vitesse: 0      th GAE: 1      -      
   th Feyenoord: 0      uit Twente: 0      uit Ajax: 0      PSV uit: 0      th WII: 3      
   uit DKV: 0      th SCC: 0      th Eagles: 3      th Fortuna: 3      uit Groningen: 3      
                                      
   37      36      38      39      41      
Henk, held, bedankt

Eewal

Belangrijk puntje vrijdag..

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 23:45:25
Nogmaals naast dat er genoeg bier is, is hier ook het andere goede nieuws:

   GAE      Grunn      DKV      NEC      SCC      
   36      36      35      35      35      
   uit NEC: 1      -      uit Vitesse: 0      th GAE: 1      -      
   th Feyenoord: 0      uit Twente: 0      uit Ajax: 0      PSV uit: 0      th WII: 3      
   uit DKV: 0      th SCC: 0      th Eagles: 3      th Fortuna: 3      uit Groningen: 3      
                                      
   37      36      38      39      41      
Waar kan ik tekenen?

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 23:45:25
Nogmaals naast dat er genoeg bier is, is hier ook het andere goede nieuws:

   GAE      Grunn      DKV      NEC      SCC      
   36      36      35      35      35      
   uit NEC: 1      -      uit Vitesse: 0      th GAE: 1      -      
   th Feyenoord: 0      uit Twente: 0      uit Ajax: 0      PSV uit: 0      th WII: 3      
   uit DKV: 0      th SCC: 0      th Eagles: 3      th Fortuna: 3      uit Groningen: 3      
                                      
   37      36      38      39      41      
dkv wint vandaag tegen Vitesse en Eagles en heeft beter doelsaldo dan ons.

Noordcambuur

NEC en de Eagles willen ook niet 8e worden :_schater

Bankzitter

Hup Vitesse!  :thumbsup

Specuveter

NEC op play off plek.

AL

Hoerenveen gaat 8e worden dankzij ons..

Destroyer

Citaat van: AL op mei 08, 2022, 16:21:59
Hoerenveen gaat 8e worden dankzij ons..

Niet dankzij ons, dankzij Nijhuis. En Zwolle degradeert dankzij Nijhuis
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: AL op mei 08, 2022, 16:21:59
Hoerenveen gaat 8e worden dankzij ons..
Nou dat weet ik niet, moeten komende week tegen Ajax.