Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 21:27:31
Alle teams vechten zich kapot voor hun laatste kans, en wij....
.... Geloven het wel al hele tweede seizoenshelft op vorige week zondag na....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

pec nu ook al gelijk
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Dat puntje van gister komt goed van pas... hopelijk is dit de wake up call voor de club.

Holwerd voor Cambuur

SCC:
SCC - Willem 2
Grunn - SCC

Fortuna:
Fortuna - Vitesse
Nec - Fortuna

RKC:
RKC - Heracles
AZ - RKC

Sparta:
Sparta - Zwolle
Heracles - Sparta

Heracles:
RKC - Heracles
Heracles - Sparta

Willem2:
SCC - Willem 2
Willem 2 - Utrecht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Nou we worden geen 18e.

Noordcambuur

Pec haalt ons niet meer in dat is ??n.

Noordcambuur

Heracles is er ook nog niet hoor?. :_schater

Inferno-058

Sparta gaat winnen, 0-2.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Destroyer

Ik zie ons nog wel play offs spelen op een positieve manier  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

#6670
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2022, 21:56:20
SCC:
SCC - Willem 2
Grunn - SCC

Fortuna:
Fortuna - Vitesse
Nec - Fortuna

RKC:
RKC - Heracles
AZ - RKC

Sparta:
Sparta - Zwolle
Heracles - Sparta

Heracles:
RKC - Heracles
Heracles - Sparta

Willem2:
SCC - Willem 2
Willem 2 - Utrecht

Zet dan ook even Groningen, Heerenveen, GAE en N.E.C erbij want die kunnen we allemaal nog inhalen.
Die ploegen halen ook niet heel veel punten meer.

Noordcambuur

Denk je nou echt dat we winnen van dit Willem 2 never NOOIT  :zweep
Willem 2 gaat van ons winnen.

Vandaag heeft Fortuna,Sparta en Willem 2 allemaal gewonnen.
Alleen Pec heeft een puntje behaald.

De onderste clubs gaan er vol er tegenaan om de laatste puntjes binnen te harken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als WII ons in wil halen moeten ze 2 keer winnen en 10 goals verschil inhalen (waarbij de onderlinge wedstrijd dubbel telt).

Als Sparta ons dan nog in wil halen moeten ze 2x winnen, dus ook van Heracles uit.
Wil Heracles dan boven ons blijven dan moeten ze minimaal een punt halen tegen RKC.
Wil RKC met dat punt ons nog inhalen dan moeten ze van AZ uit winnen.
Het kan allemaal maar wordt wel lastig. bij alle andere uitslagen zijn we veilig omdat we altijd ??n van de drie teams onder ons houden (als WII tenminste ons niet voorbij gaat)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

En Fortuna moet uit Vitesse thuis en NEC uit minimaal 4 punten halen gezien het doelgemiddelde om ons in te halen

Henk, held, bedankt

Noordcambuur




           ALS