Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je kunt zo maar in een flow komen...
Winnen van RKC dan sta vrijdag even 8ste.

Dan woensdag alweer Willem II, weer in eigen huis.
En tegen Groningen is het dan do-or-die... kan alle kanten op maar heb je weer de winning mood te pakken.

En we hebben niks te verliezen, toch? Vol op de aanval spelen, dan gaat het publiek er ook vol achter.

Noordcambuur

Fortuna S. staat met 1-2 voor tegen Twente.

hobbes

WillemII staat inmiddels ook voor

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kan wel eens een gouden puntje zijn gisteren
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Pakken vanavond onderste clubs de volle pond dan kan het nog heel spannend worden onderin.
En dan zijn wij ook nog niet veilig.

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2022, 20:31:11
Pakken vanavond onderste clubs de volle pond dan kan het nog heel spannend worden onderin.
En dan zijn wij ook nog niet veilig.

Dan moet op Doelsaldo wel en moeten ze alles winnen wat ik niet geloof
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2022, 20:46:48
Dan moet op Doelsaldo wel en moeten ze alles winnen wat ik niet geloof
fortuna thuis tegen Vitesse die pakken ze en uit tegen nec zie ik ook wel de volle buit pakken.

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2022, 20:50:21
fortuna thuis tegen Vitesse die pakken ze en uit tegen nec zie ik ook wel de volle buit pakken.

Nee man. Fortuna woensdag zonder flemming, duarte en seuntjes. Allen geschorst

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op mei 07, 2022, 20:51:28
Nee man. Fortuna woensdag zonder flemming, duarte en seuntjes. Allen geschorst
we zullen het zien kerel.
Fortuna knalt er nog 2 wedstrijden er bovenop alles of niets.
En Vitesse gelooft het wel?. :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het gaat toch niet om fortuna , maar om willem II
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op mei 07, 2022, 20:51:28
Nee man. Fortuna woensdag zonder flemming, duarte en seuntjes. Allen geschorst
zegt niks kerel ze pakken a.s. woensdag Vitesse en pakken de volle buit.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 20:57:31
Het gaat toch niet om fortuna , maar om willem II
maar ook Willem 2 gaat tegen ons vol er tegenaan geloof me om voor de laatste kans punten te pakken.

Trainert!

Het is natuurlijk diep treurig dat wij nu nog aan het rekenen gaan. Terwijl je bij de winterstop 27 of 28 punten had.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2022, 21:24:31
Sparta voor
Alle teams vechten zich kapot voor hun laatste kans, en wij....
Henk, held, bedankt