Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Geen paniek morgen winnen we  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op april 30, 2022, 23:21:31
Geen paniek morgen winnen we  :scc

Zo is het!

Morgen winnen, en waarom zouden wij dan niet thuis zonder druk kunnen winnen van RKC en Willem II thuis? Ik zeg nog steeds 9 punten.
en dan de aller beslissende pot tegen Groningen voor playoffs!  |:)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 30, 2022, 23:40:52
Zo is het!

Morgen winnen, en waarom zouden wij dan niet thuis zonder druk kunnen winnen van RKC en Willem II thuis? Ik zeg nog steeds 9 punten.
en dan de aller beslissende pot tegen Groningen voor playoffs!  |:)

Hier hou ik van beetje positiviteit  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

PS  :0= :0= :0=  Fucking D-day  :) |:) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Naastismis

Wat een ontknoping om de onderste plaatsen. PRACHTIG!!!

okkele

Citaat van: papier op april 30, 2022, 22:56:47
Nou, Sparta pakt terecht in de laatste minuut nog een punt. Dan kunnen we in theorie nog laatste worden. Wat een competitie.

jij hebt nog een vierkante tv?
die lui krijgen een vrije trap omdat iemand op een wreef land nadat ze beide omhoog sprongen.
belachelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op mei 01, 2022, 10:24:28
jij hebt nog een vierkante tv?
die lui krijgen een vrije trap omdat iemand op een wreef land nadat ze beide omhoog sprongen.
belachelijk.
klopt dat sloeg nergens op?.knvb  :X

Bankzitter

Voor de rekenaars:
Als wij de laatste 3 wedstrijden winnen , dan staan we boven Groningen.
(Groningen komt dan op 42 en wij op 43).

Lastig maar niet onmogelijk.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 01, 2022, 20:56:19
Voor de rekenaars:
Als wij de laatste 3 wedstrijden winnen , dan staan we boven Groningen.
(Groningen komt dan op 42 en wij op 43).

Lastig maar niet onmogelijk.

En boven dkv, want die winnen echt niet van Ajax.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Groningen collectieve offday?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Tegen rkc en Willem 2 win je niet zo maar hoor.
Die lui vechten echt voor de laatste wedstrijden en knallen er bovenop.

Ik heb Willem 2 gezien maar kregen een onterechte doelpunt tegen PSV en ze speelden heel goed.

Er is nog niks gespeeld?.ik waarschuw alleen maar.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op mei 01, 2022, 21:34:05
Tegen rkc en Willem 2 win je niet zo maar hoor.
Die lui vechten echt voor de laatste wedstrijden en knallen er bovenop.

Ik heb Willem 2 gezien maar kregen een onterechte doelpunt tegen PSV en ze speelden heel goed.

Er is nog niks gespeeld?.ik waarschuw alleen maar.
Mijn maat zij een aantal weken geleden,  su winne niet un wedstried meer.
Ik hef um uutlachen en hef seit niet su veul asten seike man.
Bin bang dat ie nog geliek kreit oek.
Na gister lijkt ut mij moeiluk om weer de kopkes weer in de goeie richting te kreien. Ast Haar lukt om de speulers weer skerp te kreien  voor vrijdag is ie slaagt as interim.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2022, 07:59:30
Mijn maat zij een aantal weken geleden,  su winne niet un wedstried meer.
Ik hef um uutlachen en hef seit niet su veul asten seike man.
Bin bang dat ie nog geliek kreit oek.
Na gister lijkt ut mij moeiluk om weer de kopkes weer in de goeie richting te kreien. Ast Haar lukt om de speulers weer skerp te kreien  voor vrijdag is ie slaagt as interim.

:?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2022, 07:59:30
Mijn maat zij een aantal weken geleden,  su winne niet un wedstried meer.
Ik hef um uutlachen en hef seit niet su veul asten seike man.
Bin bang dat ie nog geliek kreit oek.
Na gister lijkt ut mij moeiluk om weer de kopkes weer in de goeie richting te kreien. Ast Haar lukt om de speulers weer skerp te kreien  voor vrijdag is ie slaagt as interim.

Lijkt mij juist dat er vertrouwen is getankt gisteren?

Heb Cambuur lang niet meer zo goed zien voetballen als gisteren de 2e helft?

Vlampiep

Cambuur speelde gisteren met name in zijn aanvallen en druk zetten ??n van hun betere wedstrijden  dit seizoen.
Dat was tege  Ajax, Feijenoord, PSV ook het geval maar stonden toen wel met lege handen. Dat doet mentaal ook iets met spelers en nu je wederom na een prachtig gespeelde wedstrijd de overwinning nietmover de streep kan trekken is het logisch dat er spelers even een mentale tik hebben opgelopen. Ik had vooraf getekend voor een gelijkspel, maar het wordt misschien door sommigen nu ervaren als verlies.
Er moeten nog 3 finales gespeeld worden, met het idiote hierin dat ze zich ook nog zo maar kunnen plaatsen voor de playoff's Europeesvoetbal.
Hoe het ook zij het is rete spannend in deze competitie.