Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Naastismis op mei 22, 2022, 09:17:42
Met zoveel goeie clubs in de eerste divisie is het verdomd lastig om te promoveren, wanneer je volgend seizoen degradeerd heb je een probleem.
amen,dus volgend seizoen volop investeren in de selectie anders kom je er nooit meer uit.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 22, 2022, 09:32:29
Iedereen ergerde zich tegen Willem 2 aan die laatste corner. Wat als we in de situatie van Heracles waren gekomen? Als je in de neergaande spiraal komt is het niet meer te stoppen
klopt helemaal Sunderland.
En nu hebben wij nog veel geluk gehad?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 10:02:20
klopt helemaal Sunderland.
En nu hebben wij nog veel geluk gehad?
nou geluk? We hebben weinig geluk gehad h?.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2022, 09:44:35
Ook weer een goede kans om ergens rond plaats 12 te eindigen en ook weer veel punten voor de tv gelden te pakken.
IK bekijk het altijd liever positief en vertrouw op Foeke en Henk om er weer een succesvol seizoen van te maken.
nou zo denk ik er ook over. De 2 e seizoenhelft heeft laten zien dat er vers bloed moet komen. Ik had gister een feestje en dan begint iedereen over dat er zoveel weggaan maar ik vind het juist goed. We moeten nu vernieuwen anders raken wij in een vrije val zoals pec of Heracles. Je ziet zelfs in de top dat de koek op is na 3 jaar. En ik weet dat het ook te maken had met Henk

Scc4-ever

We hadden dus niet genoeg gehad aan 34 punten. Gelukkig maar dat ons cluppie meer punten pakte uiteindelijk in t toch wel vreemde slot van t seizoen.

Bankzitter

De stemming was ook wel heel negatief... zo slecht was het resultaat in de laatste serie niet.
Als we het seizoen beginnen met 3 keer gelijk en 1 x winst dan teken ik ervoor.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2022, 10:28:08
De stemming was ook wel heel negatief... zo slecht was het resultaat in de laatste serie niet.
Als we het seizoen beginnen met 3 keer gelijk en 1 x winst dan teken ik ervoor.

Tegen Ajax, PSV, Feijenoord en die winst dan tegen DKV?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 22, 2022, 09:32:29
Iedereen ergerde zich tegen Willem 2 aan die laatste corner. Wat als we in de situatie van Heracles waren gekomen? Als je in de neergaande spiraal komt is het niet meer te stoppen
Ik moet zeggen dat wij met de stand bij fortuna virtueel wel veilig waren. Maar met bij ons 1-2 verlies en 2-2 bij fortuna in de laatste minuut had ons precies hetzelfde kunnen gebeuren.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 08:54:54
KKD

Willem 2
PEC
NAC
Graafschap
Heracles
Roda JC
VVV
Excelsior/ADO

Nou zeg het maar. :_schater
Almere komt er ook wel weer  bij denk ik
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 22, 2022, 09:48:55
Even voor het goede gevoel: dkv er ook bij graag
Dat is in mijn ogen serieuzer dat we denken. Zij zijn dit jaar in de play off beland als beste degradatiekandidaat, niet als subtopper.
Henk, held, bedankt

PePe

Vanaf nu elke wedstrijd winnen.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op mei 22, 2022, 13:27:14
Vanaf nu elke wedstrijd winnen.  |:)
Dan denk ik dat je zelfs mee doet om het kampioenschap :_schater :proost
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2022, 13:36:47
Dan denk ik dat je zelfs mee doet om het kampioenschap :_schater :proost
Ik ben voor!

hobbes

Dkv ook weer terug met de voeten op aarde.

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op mei 22, 2022, 16:30:50
Dkv ook weer terug met de voeten op aarde.
ja mooi , die waande zich al in Europa maar liggen er nu mooi uit.