Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Promotie wedstrijden leveren altijd _O_

Cambuur Groningen


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Heerlijk dit!!
Hopen dat Ado zo flink gestraft wordt dat licentie wordt afgepakt.
Wat een kut volk

CambuurAmersfoort

Yes geweldig!!!

Wat een totale schande dit. Zo'n club volgend seizoen met 10 punten mindering laten beginnen. Echt nog nooit zoiets gezien.

Excelsior kan hun feestje niet eens vieren. Echt onacceptabel.

Lekker nog maar 10 jaar in die kkd blijven zitten smeerlappen daar.

Bankzitter

Heerlijk deze uitslag :_schater
Misschien kinderachtig maar ik gun ADO niks nadat ze ons geflikt hebben.

En gun Dijkhuizen en Sven Nieuwpoort de promotie natuurlijk ook enorm.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 29, 2022, 21:23:55
Heerlijk deze uitslag :_schater
Misschien kinderachtig maar ik gun ADO niks nadat ze ons geflikt hebben.

En gun Dijkhuizen en Sven Nieuwpoort de promotie natuurlijk ook enorm.
amen :thumbsup

hobbes

En anderhalve ton extra :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 29, 2022, 21:22:34
Yes geweldig!!!

Wat een totale schande dit. Zo'n club volgend seizoen met 10 punten mindering laten beginnen. Echt nog nooit zoiets gezien.

Excelsior kan hun feestje niet eens vieren. Echt onacceptabel.

Lekker nog maar 10 jaar in die kkd blijven zitten smeerlappen daar.

Moet je straks eens googlen op Saint Etienne ;(

Die degraderen zojuist na strafschoppen en na 10 seconden honderden supporters op het veld die met vuurpijlen en dergelijke naar de spelerstunnel gooien.
Verschrikkelijke beelden. Dikke dikke schorsing!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurAmersfoort

Inderdaad. Dat is nog even overtreffende trap.
Wat is er toch met sommige figuren aan de hand.

Frustratie ok maar dit is gewoon zwaar geweld en het brengt de club alleen maar in diskrediet.

Ben benieuwd wat voor straf ado voor volgend seizoen zal krijgen. Paar wedstrijden zonder supporters lijkt mij toch het minste.

PePe

Die opruiende trainer van ADO voor het leven schorsen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Misschien was het toch niet zo'n goed idee om de westerse bevolking twee jaar op te sluiten. Je ziet dit soort taferelen overal op dit moment. elke wedstrijd is er wel wat. was voor de corona shit toch wel anders.

Overigens praat ik daarmee niets goed, ik walg van dit gedrag. Maar het is aan de andere kant ook niet onverwacht. er zullen nog veel meer ontwikkelingen volgen die je nu al kunt voorspellen.
Henk, held, bedankt

okkele

play-off wedstrijden zijn vaak leuk maar ik heb nu echt genoten,dat schijt-ado eindelijk waar het hoort.
marinus weer in de ere, prachtig.
sneu voor de echte supporters maar dat stelletje achterlijken dat met masker en hoodie er voor zorgt dat voetbal straks gewoon achter glas te bekijken is mogen ze van mij allemaal achterhalen en niet meer toelaten bij de wedstrijden.
de grens is gepasseerd en zodra er weer oplossingen bedacht moeten worden is dat echt niet in het voordeel van de ECHTE supporters.

voetbal is al niet meer wat het zou moeten zijn en over een aantal jaar helemaal verneukt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Viper

:0= ?Haags kwartiertje! Haags kwartiertje!?

:_schater