Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Scc4-ever op mei 22, 2022, 16:41:29
ja mooi , die waande zich al in Europa maar liggen er nu mooi uit.
heerlijk ben nu die boertjes op VP aan het uitdagen.. :thumbsup

Scc4-ever

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 16:45:20
heerlijk ben nu die boertjes op VP aan het uitdagen.. :thumbsup
haha mooi man

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 16:45:20
heerlijk ben nu die boertjes op VP aan het uitdagen.. :thumbsup
Dordmund?? :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 22, 2022, 16:57:57
Dordmund?? :_schater
jaaaa heerlijk je moet ze eens horen op VP.
Ik kan er zo van genieten?. :D

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 16:59:40
jaaaa heerlijk je moet ze eens horen op VP.
Ik kan er zo van genieten?. :D

Ze zijn daar ook wel heel makkelijk op de kast te krijgen

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op mei 22, 2022, 17:23:52
Ze zijn daar ook wel heel makkelijk op de kast te krijgen
Daarom doe ik het ook ?.. :thumbsup

Treb

Het is maar waar je zin in hebt

CambuurAmersfoort

Vreselijk dat ADO terug volgend jaar. Afschuwelijke pauperclub. Hopelijk binnen een jaar direct weer terug naar de kkd.

Voor cambuur maakt het denk ik niet zoveel uit of excelsior of ado was gepromoveerd. Beide zouden we onder ons moeten kunnen houden.

Noordcambuur

Nou ik had graag Excelsior willen zien dan dat kutvolk uit Den Haag.
We lopen 1.5 ton mis door promotie ADO.
Maar ik denk zelf dat we nog wel een jaar kunnen overleven met al die verrassende promoties.
Maar we zullen ons vors moeten versterken om bij de eerste 12 kunnen eindigen.

Inferno-058

ADO heeft meer in de eredivisie te zoeken dan Excelsior qua aanhang enz, maar had ook liever Excelsior gehad i.v.m. de overlevingskans en de inkomsten.

Cambuur Groningen

3-3 inmiddels, krankzinnig

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurAmersfoort

Wat een pot....

Kom op excelsior!!!

LWD vak 7

Wat een zootje daar met die supporters rond het veld.

Noordcambuur

Jeetje wat hier gebeurd is niet normaal?.wat een kutvolk dat in Den Haag.
Ik hou mijn hart vast dat Excelsior straks nog meer scoord.