Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wij staan dus gewoon boven f.noord na twee
speelronden

RotterdamLeeuwarden

#406
Fuck, gauw aan de  :koffie

Dit trekt Feyenoord en de aanhang nooit meer recht.
Einde oefening !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Eewal

Citaat van: peter op augustus 11, 2013, 14:08:34
Wij staan dus gewoon boven f.noord na twee
speelronden

helaas had ik liever gezien dat de aegles, zwolle etc. nog op 0 punten hadden gestaan...

Holwerd voor Cambuur

Laat dat Feyenoord maar mooi op 0 puntjes blijven.
Maakt me geen reet uit wie degradeert, als wij t maar niet zijn :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2013, 14:11:25
Laat dat Feyenoord maar mooi op 0 puntjes blijven.
Maakt me geen reet uit wie degradeert, als wij t maar niet zijn :proost

Je weet best dat Feyenoord daar niet blijft staan. Als we de komende weken geen punten pakken (Ga er nog steeds vanuit dat we dat WEL gaan doen) is het gat met de concurrentie inmiddels al gemaakt helaas...

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2013, 14:11:25
Laat dat Feyenoord maar mooi op 0 puntjes blijven.
Maakt me geen reet uit wie degradeert, als wij t maar niet zijn :proost

.....En dan heb je volgend weekend Ajax-Feyenoord, dus die "nul" staat er volgende week ook nog wel  :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2013, 14:11:25
Laat dat Feyenoord maar mooi op 0 puntjes blijven.
Maakt me geen reet uit wie degradeert, als wij t maar niet zijn :proost
Heel goed. Vooralsnog zijn er zat ervaren ploegen met een moeilijke start.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 11, 2013, 14:08:59
Fuck, gauw aan de  :koffie

Dit trekt Feyenoord en de aanhang nooit meer recht.
Einde oefening !

:0= Helemaal niets in Rotterdam!  l8l

Support your local!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 11, 2013, 14:15:40
.....En dan heb je volgend weekend Ajax-Feyenoord, dus die nu staat er volgende week ook nog wel  :X
B wedstrijd. SC Cambuur - FG Groningen is een veeeel mooier affiche.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter


pvanbuijtene

Ajax verliest ook... maar 2punteb op hjn achter :proost
Rkc wordt  weggetikt

Unknown

Boeren domineren de top van de eredivisie  :R

Bernardo

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 11, 2013, 16:37:42
Ajax verliest ook... maar 2punteb op hjn achter :proost
Rkc wordt  weggetikt

rkc staat nu wel 2-1 voor

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2013, 17:12:30
rkc staat nu wel 2-1 voor
Dat zegt veel ovee vitesse...

el haj

Die Joachim is trouwens ook niet beter dan Barto.  :P