Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Johan058...

Citaat van: scc-aaron op mei 18, 2016, 20:25:27


Wanneer kunnen we hem weer uit het stof halen?
ik hoop zondag :devil

Vedetski

Je zal het meemaken... Wat krijgen die derby's dan weer extra lading zeg  :_spank
:koffie

moodygrunn

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Voetbal/article/detail/4303315/2016/05/18/Cambuur-Wij-hebben-geen-recht-op-de-Eredivisie.dhtml
SC Cambuur verdient het naar eigen zeggen sportief niet om ook volgend seizoen in de Eredivisie uit te komen. Zo reageert de club op de eigen website op het voornemen van de KNVB om FC Twente te laten degraderen.

,,Net als heel voetballend Nederland heeft SC Cambuur ook kennisgenomen van het besluit van de licentiecommissie van de KNVB'', stelt de nummer achttien en laatst van de laatste editie van de Eredivisie. ,,Door deze beslissing is lijfsbehoud mogelijk nog een optie voor onze club, iets waar wij sportief gezien geen recht op hebben.''

,,Om te beginnen zijn wij vooral enorm verrast door de bizarre timing om dit juist nu bekend te maken'', meldt SC Cambuur. ,,De situatie is nu ontstaan dat dit besluit van invloed kan zijn op de finales van de play-offs. Het is opmerkelijk te noemen dat deze uitleg kan worden gegeven aan ons licentiesysteem. Tot slot hopen we dat er voor alle betrokken clubs en partijen met het oog op de toekomst en in het bijzonder volgend seizoen snel duidelijkheid komt.''

SC Cambuur blijft in de eredivisie als FC Twente daadwerkelijk degradeert en Willem II en De Graafschap van NAC Breda en Go Ahead Eagles winnen in de play-offs om promotie en degradatie.
In Henk en Sandor we trust

kickandrush

Idiote situatie hebben ze weten te creƫren. Ben benieuwd welke verrassing ze uit de hoge hoed toveren als w2 de dgs er beide in blijven. Krijgen we dan het hele jaar blom toebedeeld?

CamLeeuw

Wat kunnen we als Cambuur zijnde toch nog iets positiefs uit deze shit halen?
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Kuzmanovic-Apeldoorn

die pay-off wedstrijden zouden nu toch op zijn minst gelijkertijd moeten worden gespeeld
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: CamLeeuw op mei 18, 2016, 21:18:24
Wat kunnen we als Cambuur zijnde toch nog iets positiefs uit deze shit halen?

Gratis naar uitvak in de Grolsch Veste?

jeff

Fc Twente krijgt ook nog een strafrechtelijk onderzoek van de FIOD.
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1238213/fiod-duikt-spelerstransfers-twente
Citeer
FIOD duikt in spelerstransfers FC Twentewoensdag 21:37

De opsporingsdienst van de Belastingdienst (FIOD) heeft een strafrechtelijk onderzoek geopend naar mogelijke fraude bij de transfers van spelers van FC Twente.

Dat heeft een woordvoerster van het Functioneel Parket, waar het onderzoek onder valt, woensdag laten weten.

In het belang van het onderzoek wil het Functioneel Parket verder geen mededelingen doen. Bij welke vier transfers sprake was van valsheid in geschrifte, gaf de woordvoerster niet prijs. (ANP)


carlo de leeuw

Citaat van: Shar op mei 18, 2016, 18:32:54
Wat een situatie dit. Nog niets is zeker en Cambuur kan nu niet eens fatsoenlijk de spelersmarkt op. Of we zitten straks met een te dure selectie, een te kwalitatief slechte selectie of vissen overal achter het net omdat we te laat met onderhandelen beginnen. Mooi begin voor nieuwe seizoen zo. Dat Twente maakt er bewust een puinzooi van en andere clubs zijn er de dupe van. En dan als Twente zijnde ook nog je beklagen dat de straf te zwaar is. Met zo weinig realiteitszin mag die club wat mij betreft opgedoekt worden.
over 4 dagen  is het sowieso duidelijk dat Cambuur definitief naar de juup gaat.
Gezien het (lachwekkende)moment waarop de knvb dit heeft bekend gemaakt, wat natuurlijk niet per ongeluk gaat, is het wel duidelijk dat men in Zeist blij was dat ze van Cambuur af waren en dat ook zeker zo willen houden.
Cambuur verdiend overigens ook geen ontsnapping met zo belachelijk weinig punten.

V-man

Net alsof dit seizoen zo "eerlijk"verlopen is. Afgelopen seizoen op, eerlijke, herhaling lijkt mij wel terecht! En nu wel VOL GAS!!!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Vedetski

Citaat van: V-man op mei 18, 2016, 22:59:38
Net alsof dit seizoen zo "eerlijk"verlopen is. Afgelopen seizoen op, eerlijke, herhaling lijkt mij wel terecht! En nu wel VOL GAS!!!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Ben benieuwd wat de ranglijst zou zijn als team-Kuipers alle wedstrijden zou fluiten.
:koffie

OuweSkeve

Gewoon Juup voor ons. Ik wil er niet eens op deze manier inblijven. Zeker niet met het schandalige voetbal wat we hebben laten zien.

moodygrunn

Citaat van: OuweSkeve op mei 18, 2016, 23:09:56
Gewoon Juup voor ons. Ik wil er niet eens op deze manier inblijven. Zeker niet met het schandalige voetbal wat we hebben laten zien.
:y
In Henk en Sandor we trust

D.H.Skolten

Citaat van: YellowBlue op mei 18, 2016, 19:36:39
Kansloos. Willem 2 hoeft niet meer te winnen om er in te blijven...
Ik denk niet dat Willem II graag verliest van NAC!!! Positief blijven,we zijn gewoon gedegradeerd maar hebben nog een onverwachte kans. Maar wat wel klote is,is dat Twente volgend jaar bij ons in de competitie zit en dat we dus geen kampioen zullen worden. Dus als De Graafschap en Willem II hun series niet winnen hebben we een probleem.

D.H.Skolten

En wij zouden de boeren ook niet laten winnen om in de eredivisie tegen elkaar te kunnen gaan spelen,toch !?!