Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Dat is zo maar dat zegt de 11 op het veld niets.
De supporters zullen trouwens wel een mooie derby willen volgend jaar...

Bankzitter

 Denemarken van 1992 scenario:  spelers van de camping trekken, dan spelen wij wel tegen NAC ipv Willem II :)

SCC

Zou wat zijn. Foppe, guess who's back?!

Geelblauwstiens

Als je dementeert dan begrijp je dat grapje niet

Geelblauwstiens

Citaat van: gewoon een fan op mei 18, 2016, 19:07:05
Waarom sneu voor Twente?
Ze worden nog gematst en mogen blij zijn dat ze nog een licentie krijgen, dit hadden de clubs die deze kans niet kregen ook wel gewild lijkt mij.

Was een reactie op muisje met staartje. Cambuur heeft helemaal geen goodwill bij de KNVB dus ist jammer voor Cambuur en sneu voor al die supporters van Twente.
Persoonlijk vind ik dit een ramp en zou je Twente naar de nieuwe tweede divisie moeten terugzetten. Wij worden zo twee, drie keer gepakt omdat ze volgend jaar met ons strijden om het kampioenschap

Ronnie tng

#5585
Citaat van: De Gast op mei 18, 2016, 19:29:04
Willem II en NAC gefeliciteerd. Wij maken geen schijn van kans meer. Het zal de wens van de KNVB zijn om deze clubs beide op het hoogste niveau te hebben.

Willem 2 zal er alles aan doen om de aartsrivaal in de JL te houden. De Graafschap speelt eerder die middag en kan niet gokken dat Willem2 even wint. Ik heb in ieder geval een beetje hoop.

:0= Actie Ype, en verlos Henry uit zijn lijden. Dat maakt je eigen positie weer een stukje sterker.

Johan058...

De graafschap moet het ook nog maar even doen tegen de eagles......

Harry L.

Na het lezen van vele reacties op allerlei fora is wel duidelijk geworden dat ze ons zo'n beetje allemaal uitkotsen en het ons totaal niet gunnen om weer in de eredivisie uit te komen. Kan me nog herinneren dat dit 2 jaar geleden heel anders was.

DayDreamer

Willen 2 gaat het wel redden, Eagles wint het van Graafschap over 2 wedstrijden, die boeren zitten erdoor.

Unknown

Citaat van: Harry L. op mei 18, 2016, 19:59:49
Na het lezen van vele reacties op allerlei fora is wel duidelijk geworden dat ze ons zo'n beetje allemaal uitkotsen en het ons totaal niet gunnen om weer in de eredivisie uit te komen. Kan me nog herinneren dat dit 2 jaar geleden heel anders was.

valt mij ook op, eerder al op VZ las ik toen we net gedegradeerd waren dat echt iedereen blij was en we werden massaal belachelijk gemaakt en inderdaad uitgekotst. het kan snel veranderen...

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op mei 18, 2016, 19:59:49
Na het lezen van vele reacties op allerlei fora is wel duidelijk geworden dat ze ons zo'n beetje allemaal uitkotsen en het ons totaal niet gunnen om weer in de eredivisie uit te komen. Kan me nog herinneren dat dit 2 jaar geleden heel anders was.

Succes kent vele vrienden.....Blijkbaar kent sportieve malaise vele vijanden....
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Citaat van: Harry L. op mei 18, 2016, 19:59:49
Na het lezen van vele reacties op allerlei fora is wel duidelijk geworden dat ze ons zo'n beetje allemaal uitkotsen en het ons totaal niet gunnen om weer in de eredivisie uit te komen. Kan me nog herinneren dat dit 2 jaar geleden heel anders was.

Waan van de dag... de seizoenen dat we 12e werden, hoorde je dat soort geluiden niet. We hebben een uniek clubje, dat weet iedereen die de wedstrijden bezoekt. Wat de rest van het land denkt boeit niet zo.

Johan058...

No one likes us we don't care! |:)

1992SCC

Is dat vliegtuigje niet meer beschikbaar om over het Willem 2 stadion te laten vliegen??? Heeft de CC niet toevallig nog een contactje?

HUP WILLEM2 & GRAAFSCHAP!!! SAVE OUR ASSES!

Hoe mooi zou dit zijn... een legendarische handhaving...  :proost

scc-aaron



Wanneer kunnen we hem weer uit het stof halen?