Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Nou je bent niet de enige hoor, uiteraard hoop ik het ook. maar we verdienen het niet, maar dat is een ander verhaal. Het is veel beter voor de club als we gewoon op het hoogste niveau spelen.

hobbes

Citaat van: Unknown op mei 19, 2016, 11:00:02
Nou je bent niet de enige hoor, uiteraard hoop ik het ook. maar we verdienen het niet, maar dat is een ander verhaal. Het is veel beter voor de club als we gewoon op het hoogste niveau spelen.

Klopt, en iedereen is ook heel snel de twee vorige seizoenen vergeten waarin we met leuk voetbal 12e werden.

NRG

Citaat van: Jandehulk op mei 19, 2016, 10:03:04
Dan maar de enige... Moeten die zeikers volgend seizoen ook lekker thuis blijven en niet bij een overwinning op de boere
n vooraan staan te juichen

Je bent echt niet de enige hoor. Als we er inblijven sta ik heel hard te juichen. Onverdiend? I don't care..

Vedetski

Zal wel geinig zijn als we zondag te horen krijgen dat we alsnog in de Ere blijven, en de seizoenkaarten maandag alweer uitverkocht zijn.  8P
:koffie

losang09

Het mut raar lopen wil SCC erin blieve ,
NAC gaat volle bak tegen hun buren , WII hoeft niet zo nodig . 
Dit zorgt voor verdraaide playoffs.   8P

El Ma-kri-niii

Citaat van: losang09 op mei 19, 2016, 11:55:47
Het mut raar lopen wil SCC erin blieve ,
NAC gaat volle bak tegen hun buren , WII hoeft niet zo nodig . 
Dit zorgt voor verdraaide playoffs.   8P
Ik denk dat ze bij Willem II niet willen gokken op een beroep van Twente. Zullen gewoon volle bak gaan.

CamLeeuw

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 11:29:32
Zal wel geinig zijn als we zondag te horen krijgen dat we alsnog in de Ere blijven, en de seizoenkaarten maandag alweer uitverkocht zijn.  8P
Dan krijgen ze het heel erg druk bij het bestuur en de technische organisatie om een solide basis neer te zetten in zo'n korte tijd. Dat wordt een keer echt werken en overuren maken. :devil
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Vedetski

Willem II zal het toch juist mooi vinden om NAC niet te laten promoveren, en dus zullen ze alles geven.

De Graafschap heb ik meer mijn twijfels bij, omdat ze maar moeilijk aan voetbal toe komen, het is het hele seizoen al ("realistisch") afbraakvoetbal geweest. Go Ahead daarentegen zit in een goede flow.

We gaan het zien. Wie weet is Ogbeche straks alsnog de grote man  :X
:koffie

Gasgeve

Citaat van: NRG op mei 19, 2016, 11:23:31
Je bent echt niet de enige hoor. Als we er inblijven sta ik heel hard te juichen. Onverdiend? I don't care..
Eens  |:)

Voorstopper

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 12:01:03
Dan krijgen ze het heel erg druk bij het bestuur en de technische organisatie om een solide basis neer te zetten in zo'n korte tijd. Dat wordt een keer echt werken en overuren maken. :devil
Niet meer dan als wanneer we nacompetitie gespeeld hadden. Dan moet je ook wachten tot de laatste wedstrijd gespeeld is en zeker is dat je niet degradeert. Dus in wezen veranderd er niets, anders dan dat we nu al op zoek waren naar speler die top JL waren, en dus mogelijk ook onderin de eredivisie goed mee kunnen.

CamLeeuw

Citaat van: Voorstopper op mei 19, 2016, 13:26:37
Niet meer dan als wanneer we nacompetitie gespeeld hadden. Dan moet je ook wachten tot de laatste wedstrijd gespeeld is en zeker is dat je niet degradeert. Dus in wezen veranderd er niets, anders dan dat we nu al op zoek waren naar speler die top JL waren, en dus mogelijk ook onderin de eredivisie goed mee kunnen.
Dan zal er alsnog iets extra's moeten worden neergezet om te kunnen handhaven en dingen te voorkomen zoals we dit seizoen reeds eerder hebben gezien.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Voorstopper

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 13:45:25
Dan zal er alsnog iets extra's moeten worden neergezet om te kunnen handhaven en dingen te voorkomen zoals we dit seizoen reeds eerder hebben gezien.
Eens, maar het fenomeen vorm is misschien ook wel iets magisch, kijk naar Heracles, draaide voor geen meter 2 seizoenen terug en nu afgelopen seizoen, ijzersterk begonnen. Heeft deels met vorm, zelfvertrouwen te maken. Misschien één of twee goede eredivisie waardige spelers halen. Piet Velthuizen is nog beschikbaar, misschien niet een veel betere keeper dan nienhuis maar vast en zeker een betere leider achterin. Ik zeg benaderen die man.

Treb

Citaat van: Voorstopper op mei 19, 2016, 13:54:11
Eens, maar het fenomeen vorm is misschien ook wel iets magisch, kijk naar Heracles, draaide voor geen meter 2 seizoenen terug en nu afgelopen seizoen, ijzersterk begonnen. Heeft deels met vorm, zelfvertrouwen te maken. Misschien één of twee goede eredivisie waardige spelers halen. Piet Velthuizen is nog beschikbaar, misschien niet een veel betere keeper dan nienhuis maar vast en zeker een betere leider achterin. Ik zeg benaderen die man.

Velthuizen.. wat denk jezelf? Die gaat nog ergens zakkenvullen

oscarsielstra

Ik blijf erbij dat de juiste staf voor Twente was om alle punten dit jaar af te nemen.
Reglementair mag dit,  waardoor Twente op de laatste plaats was geëindigd.
Cambuur had hierdoor na competitie gespeeld, en Willem II had veilig geweest.
Had je niet zo'n spek en bonen na competitie gehad, en zoveel commotie.

Dit had men begin mei al kunnen communiceren.

Oer dom die KNVB ....  :_spank

CamLeeuw

Citaat van: Voorstopper op mei 19, 2016, 13:54:11
Eens, maar het fenomeen vorm is misschien ook wel iets magisch, kijk naar Heracles, draaide voor geen meter 2 seizoenen terug en nu afgelopen seizoen, ijzersterk begonnen. Heeft deels met vorm, zelfvertrouwen te maken. Misschien één of twee goede eredivisie waardige spelers halen. Piet Velthuizen is nog beschikbaar, misschien niet een veel betere keeper dan nienhuis maar vast en zeker een betere leider achterin. Ik zeg benaderen die man.
Tja het zou inderdaad mooi wezen als we de ins en outs gaan analyseren van Heracles. Ik zou zeggen; we moeten er een mannetje binnen onze club erop zetten die het hele Heracles gebeuren in kaart brengt. En met die gegevens kunnen we dat zelf in de praktijk ook gaan uitvoeren. Het is copy past maar vooruit als er maar winst valt te behalen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!