Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 09:57:59
Kan mij het nou verrotte hoe we in de eredivisie blijven....Als het zo kan is het prima toch....stelletje zeikers met op deze manier hoeft het voor mij niet en bla Bla bla.... Jezus man.....

Ben je bijna de enige.
dat denk je niet echt toch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CamLeeuw

Citaat van: okkele op mei 19, 2016, 15:01:10
dat denk je niet echt toch.
Dat is niet mijn citaat.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Jandehulk

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 15:56:18
Dat is niet mijn citaat.
dat dacht ik wel!!... Of typt je telefoon zelf zijn teksten

Vedetski

Vanavond met de heenwedstrijden in de finale van de play-offs zullen we zien hoe groot onze kans op alsnog Eredivisie is.

Nogmaals, verwacht ik dat Willem II vol gas geeft en over twee wedstrijden de winnaar is (hoe erg ik het NAC ook gun), maar De Graafschap gaat het denk ik nog lastig krijgen met Go Ahead dat uitstekend in vorm is.
:koffie

CamLeeuw

#5644
Citaat van: Jandehulk op mei 19, 2016, 16:13:43
dat dacht ik wel!!... Of typt je telefoon zelf zijn teksten
Niet zo bijdehand. Het is een indirecte quote vriend. En ook in die indirecte quote sta ik daar achter wat ik heb gezegd.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

moodygrunn

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 16:32:02
Vanavond met de heenwedstrijden in de finale van de play-offs zullen we zien hoe groot onze kans op alsnog Eredivisie is.

Nogmaals, verwacht ik dat Willem II vol gas geeft en over twee wedstrijden de winnaar is (hoe erg ik het NAC ook gun), maar De Graafschap gaat het denk ik nog lastig krijgen met Go Ahead dat uitstekend in vorm is.

Ik zie NAC nog wel bezwijken onder de druk met een paar rode kaarten tot gevolg. Afgelopen wedstrijden tegen Eindhoven was het ook al weer bingo. Willem 2 gaat daarom winnen denk ik, niet vanwege de kwaliteiten van W2, maar omdat NAC de eigen glazen gaat ingooien.

De Graafschap zou het moeten kunnen redden, lijken in een goede flow te zitten. Zelfs de zaadpot tegen MVV winnen, mentaal veerkrachtig. Te weinig van Go Ahead gezien. Kijkend naar de statistiek zou je kunnen stellen dat GAE misschien wat (te) afhankelijk is van iemand als De Kogel en zodra je de aanvoer eruit haalt, dat je de angel hebt. Kortom, koffiedik kijken.  :koffie
In Henk en Sandor we trust

RotterdamLeeuwarden

Leuk, 2 eredivisie topics  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Vedetski

:koffie

gewoon een fan

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 09:57:59
Ben je bijna de enige.
Dat denk ik toch echt niet, een echte fan wil toch altijd dat zijn club op het hoogste niveau speelt  :?
De manier waarop is niet helemaal eerlijk daar ben ik het mee eens maar dat zal mij toch echt aan mijn derriere oxideren  :proost

Utekleitrokken


CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Collingwood

JL financieel niet haalbaar voor Twente, waarschijnlijk dus in beroep. Aldus Jan van Halst bij Fox Sports.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Mooi dat je schulden te hoog zijn voor de JL en je daarom Eredisie wilt spelen. Briljante argumentatie.
Laat Cambuur dan maar toe in de Champions League, we kunnen het startgeld goed gebruiken voor een nieuw stadionnetje.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2016, 18:05:08
JL financieel niet haalbaar voor Twente, waarschijnlijk dus in beroep. Aldus Jan van Halst bij Fox Sports.

Dan snap ik twente wel. Dan hopen ze er op dat de knvb alsnog buigt, wat me overgens sterk lijkt. Het wordt dus failliet of de licentie kwijt.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op mei 19, 2016, 18:14:32
Dan snap ik twente wel. Dan hopen ze er op dat de knvb alsnog buigt, wat me overgens sterk lijkt. Het wordt dus failliet of de licentie kwijt.

Daar kwam het volgens Van Halst inderdaad wel op neer.
Kalmte alleen kan u redden.