Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

J.Abma

aijai, de graafschap rood en penal tegen

Harry L.

Willem2 heeft er toch minder zin in dan ik verwacht had.

Unknown

nac ook voor, ziet er slecht uit

Treb

Nou wordt telstar uit dus  :_schater

DayDreamer

Goed, tot zover de hoop op Eredivisie.

Geef Twente nu maar weer snel een licentie voor de Eredivisie.

J.Abma

Citaat van: Treb op mei 19, 2016, 20:15:43
Nou wordt telstar uit dus  :_schater
Tja inderdaad, discussie over Twente kan de kast zo wel in.

Johan058...


Harry L.

Citaat van: Unknown op mei 19, 2016, 20:15:37
nac ook voor, ziet er slecht uit

Willem2 doet er helemaal niets meer aan in de 2e helft. :zucht. Geef dan maar die boete aan twente, flikkeren ze er alsnog uit :y

Unknown

mooi kut dus, twente als concurrent. de graafschap als concurrent (en dan nog nac of w2) en dan nog al die kut 2de elftallen.
bah bah

Marc S

Hoop is dus van korte duur.

DayDreamer

Zag er even goed uit met die 0- 1 voor Willem 2  :_schater

DayDreamer

Man man,

Twente erbij
Graafschap erbij
Willem 2 ( NAC ) erbij

Maar volgens Ard - Ype en Keizer gaan we voor een top 3 notering.
Trek de beurs maar open  :O

Shar

Nou toch maar positief proberen te bekijken
De Graafschap moet so wie so met de tussenstand in Breda gedachten en Willem II trekt het thuis mbv thuispubliek recht.

Marc S

Citaat van: Unknown op mei 19, 2016, 20:17:51
mooi kut dus, twente als concurrent. de graafschap als concurrent (en dan nog nac of w2) en dan nog al die kut 2de elftallen.
bah bah

Nee willem 2 of twente. Nac of willem 2, en de graafschap of go ahead. We kunnen nooit zowel Willem 2 als Nac hebben.

J.Abma

Citaat van: Marc S op mei 19, 2016, 20:19:16
Hoop is dus van korte duur.

Beetje zoals het hele seizoen is gegaan, ongeveer 1 helft mee kunnen doen, daarna een kaarthuis...tijd voor drank.