Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Unknown op mei 19, 2016, 20:17:51
mooi kut dus, twente als concurrent. de graafschap als concurrent (en dan nog nac of w2) en dan nog al die kut 2de elftallen.
bah bah

Ja, opeens vind ik het toch wel een wat zware straf voor Twente, ik vind dat ze met een foei niet meer doen in de eredivisie mogen blijven.


Unknown

Citaat van: Marc S op mei 19, 2016, 20:21:37
Nee willem 2 of twente. Nac of willem 2, en de graafschap of go ahead. We kunnen nooit zowel Willem 2 als Nac hebben.

och ja ff die gekke constructie vergeten.

Unknown

knap, de graafschap maakt toch nog een treffer

Marc S

Citaat van: Unknown op mei 19, 2016, 20:27:17
knap, de graafschap maakt toch nog een treffer

En alweer 3-1 Als ze bij Go ahead slim zijn gaan ze nu gewoon rustig de score uitbreiden.

J.Abma

Citaat van: Marc S op mei 19, 2016, 20:34:28
En alweer 3-1 Als ze bij Go ahead slim zijn gaan ze nu gewoon rustig de score uitbreiden.

Een 5-1 of 5-2 ofzo valt nu wel te verwachten inderdaad, en dus is alles duidelijk voor SCC, helaas...

Delfzijl/Cambuur

Dit is gewoon het lucky season van de graafschap, eerst al blijven ze van de onderste plaats omdat Cambuur er helemaal niks meer van bakt.
W2 wint gewoon van Nac thuis en Graafschap GAE en W2 spelen eredivisie.
Uithuilen en opnieuw beginnen voor ons ;(

maikcambuur

Als GAE nu 3-2 wordt heeft zowel W2 als graafschap genoeg aan een 1-0 overwinning. Lets hope so

Vedetski

Dat Willem II had er helemaal geen zin in en De Graafschap bakt er niks van.

Hopelijk kunnen ze het zondag nog rechttrekken maar ik heb er een hard hoofd in.

:koffie

mugel

We hebben natuurlijk niets meer verdiend, maar als Bas Nijhuis wordt ingezet dan is elke vorm van hoop voor ons onterecht.. (Die is niets veranderd sinds 2009)
:jupiler :jupiler :jupiler

AL

Eagles gefeliciteerd met promotie.


hobbes

Citaat van: maikcambuur op mei 19, 2016, 20:37:10
Als GAE nu 3-2 wordt heeft zowel W2 als graafschap genoeg aan een 1-0 overwinning. Lets hope so

4-1 inmiddels, volgend jaar samen met de graafschap in de JL

sunderland

Citaat van: AL op mei 19, 2016, 21:37:01
Eagles gefeliciteerd met promotie.
idd prachtig. Blijft een mooie club

Collingwood

Knap van GAE. Mooie club man.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Ook zij steken ons nu voorbij. Hebben een mooi stadion met 10.000 bloed fanatieke

Bernardo

Gun het Eagles wel, prachtige club met mooi stadion. Dat is wel beslist. NAC maar winnen van Willem II, zijn we van die 2 af.