Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

En Twente zal wel in beroep gaan,en het lijkt me sterk dat Willem II het risico gaat nemen om te degraderen om volgend jaar in de eredivisie tegen NAC te gaan spelen! We hebben nog wel een goeie kans om volgend jaar weer eredivisie te spelen! Wat zou dat mooi zijn!

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op mei 19, 2016, 02:11:35
En Twente zal wel in beroep gaan,en het lijkt me sterk dat Willem II het risico gaat nemen om te degraderen om volgend jaar in de eredivisie tegen NAC te gaan spelen! We hebben nog wel een goeie kans om volgend jaar weer eredivisie te spelen! Wat zou dat mooi zijn!

Dat dacht ik ook. Willem 2 gaat echt het risico niet nemen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

NRG

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2016, 06:18:43
Dat dacht ik ook. Willem 2 gaat echt het risico niet nemen.

Bewust niet nee..
Toch voetbalt het anders in de wetenschap dat kans zeer groot is dat je volgend jaar gewoon eredivisie speelt ongeacht het resultaat. En sentimenten leven bij spelers minder als bij supporters. Ik blijf erbij dat de timing van de KNVB pure competitievervalsing is.

hobbes

Citaat van: NRG op mei 19, 2016, 08:40:15
Bewust niet nee..
Toch voetbalt het anders in de wetenschap dat kans zeer groot is dat je volgend jaar gewoon eredivisie speelt ongeacht het resultaat. En sentimenten leven bij spelers minder als bij supporters. Ik blijf erbij dat de timing van de KNVB pure competitievervalsing is.

Klopt, ze hebben het of te vroeg of te laat gedaan. Je maakt het niet halverwege de playoffs bekend.

speculeter

Als dit de manier is om weer een jaar in de eredivisie te spelen teken ik ervoor.
Toch een seizoen kaart met 5% korting :_schater.

Overigens stond er nog een interessant stuk in de krant.
Mocht beroep van Twente doorgaan en ze winnen dan zal de competitie ws met 19 clubs worden gespeeld.

DayDreamer

Citaat van: NRG op mei 19, 2016, 08:40:15
Bewust niet nee..
Toch voetbalt het anders in de wetenschap dat kans zeer groot is dat je volgend jaar gewoon eredivisie speelt ongeacht het resultaat. En sentimenten leven bij spelers minder als bij supporters. Ik blijf erbij dat de timing van de KNVB pure competitievervalsing is.

Precies, daarnaast denk ik dat Willem 2 het gaat redden, alleen de Graafschap niet.

CamLeeuw

Citaat van: OuweSkeve op mei 18, 2016, 23:09:56
Gewoon Juup voor ons. Ik wil er niet eens op deze manier inblijven. Zeker niet met het schandalige voetbal wat we hebben laten zien.
Het zou een grove schande zijn, wanneer we er in zouden blijven met deze lamlendige spelers.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Voorstopper

Citaat van: D.H.Skolten op mei 19, 2016, 02:11:35
En Twente zal wel in beroep gaan,en het lijkt me sterk dat Willem II het risico gaat nemen om te degraderen om volgend jaar in de eredivisie tegen NAC te gaan spelen! We hebben nog wel een goeie kans om volgend jaar weer eredivisie te spelen! Wat zou dat mooi zijn!

Zeker weten, ze geven het zelf ook aan op hun website:
Reactie Willem II op berichtgeving KNVB

18-05-2016 Het voornemen van de licentiecommissie van de KNVB om de eredivisielicentie van FC Twente onvoorwaardelijk in te nemen, is bij Willem II zeer verrassend aangekomen. Ook over het moment waarop dit bericht naar buiten komt is Willem II overvallen.
Geen goed nieuws
Algemeen directeur Berry van Gool: 'In eerste instantie dachten wij dat dit nieuws in ons voordeel was, maar gezien de ontstane onduidelijkheid die volgde blijkt dit zeker niet zo te zijn. In tegendeel zelfs; de clubs die betrokken zijn bij de play-offs hebben veel vragen die vooralsnog onbeantwoord blijven.
Voorbereiding verstoord
'Daarnaast is de timing van dit bericht erg ongelukkig. De wedstrijden van donderdag en zondag tegen NAC Breda zijn de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen. De voorbereiding hierop wordt verstoord door deze berichtgeving.
Maar welke beslissing hier uiteindelijk ook uit voort mag komen, we hebben lijfsbehoud in de eredivisie in eigen hand. Alleen al om die reden moeten we tegen NAC Breda vol aan de bak', besluit Van Gool.

pvanbuijtene

Citaat van: D.H.Skolten op mei 19, 2016, 02:11:35
En Twente zal wel in beroep gaan,en het lijkt me sterk dat Willem II het risico gaat nemen om te degraderen om volgend jaar in de eredivisie tegen NAC te gaan spelen! We hebben nog wel een goeie kans om volgend jaar weer eredivisie te spelen! Wat zou dat mooi zijn!

Ik kan me niet voorstellen dat Twente in beroep gaat, zoals de knvb het brengt hebben ze hun gematst omdat ze laatste maanddn zo goed bezig zijn. Want de licentiecommisie vond datgene wat ze hebben geflikt absoluut een reden was om de licentje af te pakke , maar om het goede werk te belonen krijgen ze een jupiler licentje voor terug. Knvb enzo kan ook demkem als ze in beroep gaat , hier hebben we geen zin in dan helemaal maar geen licentie meer.

Jandehulk

Kan mij het nou verrotte hoe we in de eredivisie blijven....Als het zo kan is het prima toch....stelletje zeikers met op deze manier hoeft het voor mij niet en bla Bla bla.... Jezus man.....

Geelblauwstiens

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 09:37:33
Het zou een grove schande zijn, wanneer we er in zouden blijven met deze lamlendige spelers.
Volgens mij zijn die op een paar na allemaal weg!
Positief naar voren!!!!

CamLeeuw

Citaat van: Jandehulk op mei 19, 2016, 09:52:50
Kan mij het nou verrotte hoe we in de eredivisie blijven....Als het zo kan is het prima toch....stelletje zeikers met op deze manier hoeft het voor mij niet en bla Bla bla.... Jezus man.....
Ben je bijna de enige.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Jandehulk

Dan maar de enige... Moeten die zeikers volgend seizoen ook lekker thuis blijven en niet bij een overwinning op de boeren vooraan staan te juichen

Jandehulk

Citaat van: CamLeeuw op mei 19, 2016, 09:57:59
Ben je bijna de enige.
dan maar de enige!!!..... Ik hou niet zo van de beloften teams namelijk!!!  :scc