Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu


Lore

Whahah, wat een lachwekkende gasten!

Marc S

Ik vond dat van die isimat wel leuk "come on pee sjee vjee"


Destroyer

Trieste lui je, daar bij die lampies. Heb dat gezien van die rekik en bruma. Stumperig gedrag man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ruubmac

Citaat van: siepelsjeu op april 19, 2015, 21:38:14
https://www.youtube.com/watch?v=zkCGThv96Io   :rodekaart :rodekaart

Wauw, ik zag dit gister bij vi. Wat ben ik blij dat ik geen psv supporter ben. Echt. Plaatsvervangende schaamte  :_schater wat een zelfoverschatting dit hahahaha Karim-Reki-kie  ;( ;(

Lore

Citaat van: punkman op april 21, 2015, 00:48:25
Sommigen hebben geen gevoel voor humor. :devil

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3969772/2015/04/20/Gedegradeerde-Boogers-kan-niet-lachen-om-bier.dhtml

:_schater :_schater Het is ook wel heel erg leedvermaak. Denk dat het pand van Omroep Friesland was gesloopt als een journalist van hun voor het Cambuurstadion stond in die situatie!

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 21, 2015, 11:29:08
:_schater :_schater Het is ook wel heel erg leedvermaak. Denk dat het pand van Omroep Friesland was gesloopt als een journalist van hun voor het Cambuurstadion stond in die situatie!
Ach ken er minimaal tientallen die met alle liefde een kratje Juup voor ons hadden willen kopen deze jaren..

HilversumOnTour

Citaat van: vialli op april 19, 2015, 20:14:17
Volgens de Cambuurtradities gaan we daar de boot in!!!

Haha, dat zei mijn pa als eerste!  :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 23, 2015, 11:33:01
Haha, dat zei mijn pa als eerste!  :D

In kampioensjaar toch in zo'n doordeweeks inhaal potje gewonnen, toch?  _O_
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2015, 12:50:41
In kampioensjaar toch in zo'n doordeweeks inhaal potje gewonnen, toch?  _O_

Ja, maar toen wonnen we ook van excelsior, dat is doorgaans ook vrij kansloos.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 14:26:15
Ja, maar toen wonnen we ook van excelsior, dat is doorgaans ook vrij kansloos.

Ik denk dat er toen bijna evenveel mensen waren als er nu komen  ;( ;(
Henk, held, bedankt

hobbes

Nac - Heracles gaat misschien niet door, de tribunes worden vandaag getest. Misschien een aandachtspuntje voor ons nieuwe stadion.

okkele

Citaat van: ruubmac op april 21, 2015, 10:31:29
Wauw, ik zag dit gister bij vi. Wat ben ik blij dat ik geen psv supporter ben. Echt. Plaatsvervangende schaamte  :_schater wat een zelfoverschatting dit hahahaha Karim-Reki-kie  ;( ;(

:_schater
wat een sukkel.
en ik dacht dat ik alles gezien had met de selfie-sticks zowel direct na de wedstrijd als tijdens de huldiging.
deze gasten krijgen een hard pikkie als ze in de spiegel kijken,eng.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Tja die selfie sticks zullen wel van Fox zijn. Die hadden ze laatst ook al in halve finales van de beker.