Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

 :zucht nooit wat weest zal ook nooit wat wudden

Kuzmanovic-Apeldoorn

We worden 8ste!!  |:) |:)

   Groningen               
   W2 uit      1         
   Feyen th      0         
   PEC th      1         
   Nac uit      3      5   
                  
   W2               
   Gron th      1         
   DKV uit      0         
   ADO th      3         
   Camb uit      0      4   
                  
   Twente               
   Ut uit      1         
   AZ th      3         
   Dord th      3         
   DKV uit      0      7   
                  
   Cambuur               
   Exc th      3         
   dordr uit      1         
   Ajax uit      0         
   W2 th      3      7   
Henk, held, bedankt

Dokkumer


   Twente               
   Ut uit      1         
   AZ th      3         
   Dord th      3         
   DKV uit      3      10   
                  
   Cambuur               
   Exc th      3         
   dordr uit      3         
   Ajax uit      0         
   W2 th      3      9   


dkv op winst zetten is een absolute no go kuzzie!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 13, 2015, 07:56:32

   Twente               
   Ut uit      1         
   AZ th      3         
   Dord th      3         
   DKV uit      3      10   
                  
   Cambuur               
   Exc th      3         
   dordr uit      3         
   Ajax uit      0         
   W2 th      3      9   


dkv op winst zetten is een absolute no go kuzzie!!

Excuses o heilige DOK, maar dan heeft W2 ook 7 punten (wat niets uitmaakt als wij er 9 hebben)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2015, 08:03:34
Excuses o heilige DOK, maar dan heeft W2 ook 7 punten (wat niets uitmaakt als wij er 9 hebben)
Oh zeer hoog geachte en weledele Kuzzie, u heeft hier ook volkomen gelijk. Mea Culpa, Mea Culpa Maxima

Tukker

De wedstrijd Willem II - FC Groningen is niet eens uitverkocht. Van de 14.500 plaatsen zijn er 12.680 bezet.

Onvoorstelbaar eigenlijk.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Ja hoor het meest onmogelijke gebeurd, GAE wint van Feyenoord in de Kuip.

hobbes

Hebben wij het beter gedaan tegen go ahead

weststar

En Dordrecht is gedegradeerd. Wordt een leuk potje volgende week..

drg

Hahaha  :_schater

Blij dat het geluk en hard werken onze kant dan op viel vorige thuiswedstrijd.

Tukker

Leuk ook voor NAC. Halen ze een punt bij Ajax maar is het gat naar de veilige zone weer 2 punten groter geworden.

:thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Yellow Army

Citaat van: hobbes op april 19, 2015, 14:24:55
Hebben wij het beter gedaan tegen go ahead

Dus eigenlijk zijn wij gewoon beter dan Feijenoord.
Area 58

666

Waarom kan er bij pisvlek wel allemaal vuurwerk bij het kampioensfeest en bij ons destijds niet. Bij ons veel teveel angst om niks, en bij die schijtboertjes gecontroleerd afsteken wat de kampioenssfeer ten goede komt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

Lekker ook dat Utreg wint van Twente.

Alleen Groningen is nu weggelopen bij ons. De rest lopen we bij weg.

Volgende week even een grote uitslag proberen neer te zetten, want aan het eind van het seizoen zou het doelsaldo wel eens een rol kunnen gaan spelen als het tussen Groningen en Cambuur gaat.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

vialli

Citaat van: weststar op april 19, 2015, 14:25:39
En Dordrecht is gedegradeerd. Wordt een leuk potje volgende week..

Volgens de Cambuurtradities gaan we daar de boot in!!!