Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op april 24, 2015, 10:27:55
Tja die selfie sticks zullen wel van Fox zijn. Die hadden ze laatst ook al in halve finales van de beker.
Te triest voor woorden, straks ook nog zeiken over een gebrek aan (gratis) Wifi in een stadion? :R

Trouwens net de nieuwe away shirts van Ajax en Feyenoord gezien, wat een DRAMA!! Die van Ajax lijken op die groene reflecterende hesjes en die van Feyenoord zijn slappe aftreksels van het uitshirt van het Nederlands elftal (blauw met oranje). Wat ben ik blij dat wij nog niet zo diep gezonken zijn met onze awayshirts.

Dokkumer

Gunstige uitslag gisteren in de Haagse gevangenis. Feyenoord wil zondag de derde plaats definitief veilig stellen en knallen wij bij winst op Dordt weer over Groningen heen |:)
Ben trouwens benieuwd hoe Ajax de laatste weken van het seizoen freewheelend door gaat komen ;)

Tukker

NAC - Heracles tussenstand 0-2    :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Goed nieuws. We treffen Heracles weer volgend jaar.  :thumbsup

Laat NAC (ondanks dat ik het een mooie club vind) er maar uitvliegen; die liggen ons niet  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Jammer hoor.. NAC mooie club! Zelfde als de Eagles.. Ik heb meer met die clubs dan een Excelsior of Heracles.

Marc S

Wat betreft excelsior en heracles ben ik het met je eens. Maar NAC mag er van mij wel uitvliegen puur wanbeleid daar en in de winter even een blik spelers opentrekken.

Marc S

En excelsior op 1-0 tegen PSV

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 25, 2015, 21:45:28

Laat NAC (ondanks dat ik het een mooie club vind) er maar uitvliegen; die liggen ons niet  :P

Citaat van: Treb op april 25, 2015, 21:49:54
Jammer hoor.. NAC mooie club! Zelfde als de Eagles.. Ik heb meer met die clubs dan een Excelsior of Heracles.
Een heel dubbel gevoel, ben het namelijk met beide wel eens.
Ook ik vind NAC een mooie club en heb ook meer met die club dan met Excelsior en Heracles. Maar aan de andere kant heeft Tukker ook gelijk, ze liggen ons niet.

Naja, Excelsior verliest in extremis nog, dus het ligt nog een beetje open.

Casuals-lwd

Ze liggen ons niet nee, maar dat is toch geen rede om ze degradatie te gunnen (Juist leuker om zo'n club volgend jaar WEL in te maken :devil) . Dit zijn één van de mooiere clubs in de eredivisie imo. Excelsior mag er van mij wel uit.

Marc S

Wij moeten het hebben van de hoeveelheid mindere goden in de eredivisie tot we een hogere begroting kunnen genereren. Als de eredivisie dan een NAC verliest en daarvoor een FC eindhoven terug krijgen dan is dat maar zo. We zullen niet elk jaar ons zo simpel handhaven.

poelie-lwd

Die andere clubs boeien me niet. Als SCC Blijft doorselecteren op kwaliteit en de spelopvatting blijft hetzelfde voorzie ik geen problemen in de toekomst.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2015, 08:48:27
Die andere clubs boeien me niet. Als SCC Blijft doorselecteren op kwaliteit en de spelopvatting blijft hetzelfde voorzie ik geen problemen in de toekomst.
toch snap ik voorgaande posts wel.

willem II, NAC, NEC maar ook bv roda kunnen spelers meer betalen dan cambuur en ook dan Gae, dordrecht en eindhoven.

Cambuur kan spelers vooral een positieve spelopvatting en een geweldige 12e man bieden.

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op april 26, 2015, 09:19:13
toch snap ik voorgaande posts wel.

willem II, NAC, NEC maar ook bv roda kunnen spelers meer betalen dan cambuur en ook dan Gae, dordrecht en eindhoven.

Cambuur kan spelers vooral een positieve spelopvatting en een geweldige 12e man bieden.

Ik volg je wel echter loopt er nog genoeg talent rond om dat te ondervangen. Daarnaast is het een must om een goed collectief te hebben en niet andersom. Het is leuk om de Zeeuw en Tigha in je ploeg te hebben maar als de rest bagger is schiet het ook niet op.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2015, 09:25:30
Ik volg je wel echter loopt er nog genoeg talent rond om dat te ondervangen. Daarnaast is het een must om een goed collectief te hebben en niet andersom. Het is leuk om de Zeeuw en Tigha in je ploeg te hebben maar als de rest bagger is schiet het ook niet op.
daar zat ik gisteren aan te denken bij nac. Zie daar geen enkele speler lopen op de zeeuw en adje na die bij ons een versterking zouden zijn. Heb lichte twijfel bij drost, marcellis en sarpong.overigens puur op basis van wedstrijd gisteren.

Galdiano

Ligeon gister zien spelen? Ik vond hem zeer goed! Echter wel van Ajax.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets