Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Tighadouini is echt wel goed geworden, zou hier niet misstaan.

het kan NAC roda worden in nacompetitie.

Marc S

Dat is mijn ogen lood om oud ijzer. Als vind ik NAC dan een mooiere club. Al denk ik niet dat Roda het red in de nacompetitie.. al hebben die natuurlijk wel vaker wonderen verricht.

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op april 26, 2015, 09:35:23
daar zat ik gisteren aan te denken bij nac. Zie daar geen enkele speler lopen op de zeeuw en adje na die bij ons een versterking zouden zijn. Heb lichte twijfel bij drost, marcellis en sarpong.overigens puur op basis van wedstrijd gisteren.

Precies. Daarnaast moet je je afvragen of Drost, Marcellis of Sarpong beter zijn dan de spelers die we nu hebben. In mijn beleving niet. Ligeon viel gisteren wel positief op.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2015, 10:40:11
Precies. Daarnaast moet je je afvragen of Drost, Marcellis of Sarpong beter zijn dan de spelers die we nu hebben. In mijn beleving niet. Ligeon viel gisteren wel positief op.

Ligeon zou een aanwinst zijn, een back met een goede voorzet. Neem aan dat zo'n speler voor ons onhaalbaar is

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2015, 10:40:11
Precies. Daarnaast moet je je afvragen of Drost, Marcellis of Sarpong beter zijn dan de spelers die we nu hebben. In mijn beleving niet. Ligeon viel gisteren wel positief op.
twijfel in de zin van tervervanging van bv droste, reijnen of mo.
ligeon was goed maar denk dat die voor kans bij ajax zal gaan.

AL

Ligeon, Marcellis, die huurling van city, adje en seuntjens zouden voor ons regelrechte versterkingen zijn vind ik.
De kwaliteit van Cambuur is het collectief en een herkenbare spelopvatting.
Bijna elke club heeft individueel een(veel) betere selectie!

Overigens moeten we niet vergeten dat we na de winterstop bij de onderste ploegen horen.



Tukker

Twente nu al op 0-2 achter. Daar gaat vanmiddag nog wel wat gebeuren als het zo blijft.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

CambuurAmersfoort

Ik las dat nl extra ticket voor Europa krijgt. Nu lees ik soms dat we 2e staan achter Ajax en dan weer 5e. Er isdus een kans dat we komend jaar Europa in gaan..


CambuurAmersfoort

Als Twente het financieel niet kan bolwerken dan zullen gae en Excelsior het ook niet zien zitten. Pec of wij...komende 2 wedstrijden maar even met de rem erop...geen zitten overtredingen of kaarten...

Buiten dat het geweldig zou zijn voor ons zijn die regels wel compleet debiel. Want dan komt straks een laaggeklasseerd team erin maar moet nl wel zn punten delen door meer teams

Cambuur Groningen

We gaan gewoon de komende 2 wedstrijden uitermate aardig tegen de scheidsrechter doen, 0 overtredingen maken, maakt niet uit of we met 20-0 verliezen. Redden we het dan nog?

Galdiano

Geen geel pakken! Gewoon poes lief spelen!

Wij gaan europa in!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mescc

GAE & Excelsior moeten nog vol aan de bak, pakken vast wel een kaartje! |:)

siepelsjeu

Om at voor europees ticket gaat het? Play offs? Poule fase?

kgscc

http://www.nu.nl/voetbal/4045687/nederland-krijgt-extra-plek-in-europa-league-fair-play-ranking.html

Hier wat meer.
Het betreft een ticket voor de eerste voorronde van de Europa League, die op 2 en 9 juli op het programma staat. De loting is op 22 juni.