Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: JurjenS7 op februari 15, 2015, 16:09:15
Deze speelronde bewijst maar weer eens dat je nooit op eredivisie wedstrijden moet inzetten  :clint

Nee hoor, dit bewijst alleen maar dat je op vrijdag even naar de Chinees moet 8P

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 18:59:49
Nee hoor, dit bewijst alleen maar dat je op vrijdag even naar de Chinees moet 8P

Kota?  :zweep

Vedetski

Citaat van: speculeter op februari 15, 2015, 10:33:32
Wij winnen vanmiddag en staan dan weer in linkerrijtje.

En hoe!  :thumbsup |:)
:koffie

Dokkumer


Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 20:56:19
Ik heb iets betere banden met de Happy Wok ;)

Verklaart het helemaal dat de Happy times voorbij zijn daar  :P

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op februari 15, 2015, 22:34:23
Verklaart het helemaal dat de Happy times voorbij zijn daar  :P

Klopt helemaal... Anders had de eerste paal van het nieuwe stadion allang in de grond gezeten (en nog veel meer) 8P

Collingwood

Maikel van der Werff (PEC) vanaf volgend seizoen naar Vitesse.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

ADO komt op 3 punten van ons.
Hopen dat heracles verliest van Utrecht.


Tukker

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 19:41:50
ADO komt op 3 punten van ons.
Hopen dat heracles verliest van Utrecht.
Dan zakken we weer een plaats op de ranglijst   ;(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AL

Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 19:44:03
Dan zakken we weer een plaats op de ranglijst  :fant

Ja en? Plaats 15 vind ik meer dan prima!!!

AL

ADO 2-0. Zwolle heeft niets te vertellen.

fred

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 19:44:56
Ja en? Plaats 15 vind ik meer dan prima!!!

Amen.

Eerst maar eens naar ons zelf kijken in plaats van naar de anderen  :_spank

fred

2-2

(ik kijk nu toch even stiekem naar zwolle, geeft ado het even in 10 minuten voor tijd weg)  :thumbsup

Edit: Kramer 3-2 laatste minuut  ;(

AL

Laat Az en Utrecht maar lekker winnen.
Liefst ook wat rode kaarten en blessures voor heracles.

Marc S

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 20:43:28
Laat Az en Utrecht maar lekker winnen.
Liefst ook wat rode kaarten en blessures voor heracles.

Utrecht en heracles maar gelijk spelen. gaat er 1 punt verloren