Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


fred

Citaat van: AL op februari 14, 2015, 21:19:08de steun van de 12e man.

nog maar 2x voorgekomen dit seizoen. hoop dat morgen de helft het niet opnieuw laat afweten  |:)

brambo3004

Dit is het defaitistische topic. Al het hele seizoen schieten mensen blijkbaar in de vlekken als Heracles en Excelsior een doelpunt maken. Als alles je wat teveel wordt hou dan 1) Collingwood's motto voor ogen en 2) sla de VI-seizoengids open. Alle ploegen onder ons hebben kwalitatief mindere selecties. Dus we staan nu ongeveer op de plek die ons toehoort. Bovendien hebben we een aantal zware ploegen net achter de rug. Vanaf morgen een goede serie neerzetten (hoeft niet eens iedere keer 3 punten te zijn) en we kunnen ons op ons gemak opmaken voor een nieuw seizoen Eredivisie.

drg

Sjezus waarom doen mensen nou net alsof we he-le-maal geen punten meer gaan halen tot het einde van het seizoen, godverdomme neem een antidepressiva ofzo!  :_spank

Bernardo


Marc S

Ondertussen maakt ADO de 3-2

AL

Nac gelukkig verloren.  Wat hoop ik dat die club er rechtstreeks uitgaat!!

Destroyer

Citaat van: drg op februari 14, 2015, 21:38:32
Sjezus waarom doen mensen nou net alsof we he-le-maal geen punten meer gaan halen tot het einde van het seizoen, godverdomme neem een antidepressiva ofzo!  :_spank

Dat zegt niemand meer, maar je moet ook realistisch zijn. Er moet zelfs nu punten worden gepakt. De concurrenten doen het in ieder geval wel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 09:23:14
Dat zegt niemand meer, maar je moet ook realistisch zijn. Er moet zelfs nu punten worden gepakt. De concurrenten doen het in ieder geval wel.

Maar als je ons programma ziet, dan pakken wij ook wel punten de komende weken

Eewal

Citaat van: Lore op februari 15, 2015, 09:35:49
Maar als je ons programma ziet, dan pakken wij ook wel punten de komende weken
de wedstrijden tegen de concurrenten kunnen goed uitpakken, maar ik zie ons niet zomaar in Breda winnen hoor.. Het wordt gewoon weer eens tijd voor drie punten voor het vertrouwen. Spelen we vandaag ook?  :devil

Tukker

Na deze reeks zware wedstrijden staan we nog steeds 7 punten los van nacompetitie (op basis doelsaldo zelfs 8).
Niks om je druk over te maken maar een keer drie punten zou wel lekker zijn. En het liefst een paar driepunters op rij. Probleem is wel dat clubs onder ons wel drie punten pakken tegen de tegenstanders uit onze moeilijke reeks.

Vandaag maar eens een start maken met drie punten in een kolkend stadion  |:) :0= |:) :0= |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 09:23:14
Dat zegt niemand meer, maar je moet ook realistisch zijn. Er moet zelfs nu punten worden gepakt. De concurrenten doen het in ieder geval wel.
Je moet je natuurlijk niet laten leiden door een mindere periode qua punten, maar over een heel seizoen.
We hebben waarschijnlijk nog 7 a 8 punten uit 12 wedstrijden nodig om niet in de nacompetitie te komen.
We hebben nu meer dan een punt per wedstrijd hehaald.
Dat betekend dus dat minstens 5 ploegen onder ons meer punten (sommige zelfs 7 meer) moeten halen dan Cambuur,die moeten dus allemaal boven zichzelf uitstijgen, wil je in de problemen komen.
Volgens mij krijgen we de meesten onder ons ook nog thuis.
Win je bijv vanmiddag dan sta je ineens alweer linker rijtje

speculeter

Wij winnen vanmiddag en staan dan weer in linkerrijtje.

JurjenS7

Deze speelronde bewijst maar weer eens dat je nooit op eredivisie wedstrijden moet inzetten  :clint

carlo de leeuw

Citaat van: speculeter op februari 15, 2015, 10:33:32
Wij winnen vanmiddag en staan dan weer in linkerrijtje.
wij hebben gewonnen en staan weer linkerrijtje! 8)