Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 14, 2015, 20:21:25
Helemaal niets in Rotterdam zingen ze daar... Toch wel gewaagd om dat te zingen als je zelf op een degradatie-playoffplaats staat :insane

Had hier ook gebeurd als we per ongeluk een keer van hun zouden winnen hoor.

speculeter

Cambuur tegen Heracles word belangrijke pot.

fred

Citaat van: speculeter op februari 14, 2015, 20:33:39
Cambuur tegen Heracles word belangrijke pot.

Zo langzamerhand beginnen alle resterende potten enorm belangrijk te worden !

Destroyer

Excelsior ook voor
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

ADO - NAC 0-1, de Zeeuw.

Collingwood

1-1 Rusnák, heerlijke goal!
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 20:58:25
ADO - NAC 0-1, de Zeeuw.

Ik word echt niet vrolijk van de ontwikkelingen van vanavond. Vorig seizoen waren we na de winterstop op dreef, nu andersom.
Het zal dicht bijelkaar komen te liggen denk ik.

Bernardo

Citaat van: AL op februari 14, 2015, 21:00:16
Ik word echt niet vrolijk van de ontwikkelingen van vanavond. Vorig seizoen waren we na de winterstop op dreef, nu andersom.
Het zal dicht bijelkaar komen te liggen denk ik.

Ach vorig jaar wonnen we 2 na de winterstop en daarna verloren we 2 van PSV en Twente...daarna begon het weer te draaien. Genoeg kansen komende weken!  |:)

Bernardo

En morgen winnen we toch!  :proost

fred


AL

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 21:02:07
Ach vorig jaar wonnen we 2 na de winterstop en daarna verloren we 2 van PSV en Twente...daarna begon het weer te draaien. Genoeg kansen komende weken!  |:)

Bedoel meer dat we gewoon een jasje hebben uitgedaan met het vertrek van rusnak. Middenveld is totaal niet creatief. Verder hebben we maar 2 spelers met scorend vermogen (Barto en ogbeche).

Bernardo

Alsof we vorig jaar zoveel scorend vermogen hadden?

speculeter

Jongens toch...een paar uitslagen die niet goed uitpakken en meteen in paniek...hou toch op....
Morgen drie punten in the pocket.
Volgende week winnen in Breda.
Week daarna pakken we heracles.
Dan 36 punten en handhaving is een feit :y

AL

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 21:11:31
Alsof we vorig jaar zoveel scorend vermogen hadden?

Toen had je met Manu,  Lukoki en Ritzmaier toch meer jongens met individuele kwaliteiten. Bovendien stond het achterin beter.
We moeten het echt van het collectief hebben en de steun van de 12e man.

Destroyer

Citaat van: speculeter op februari 14, 2015, 21:13:48
Jongens toch...een paar uitslagen die niet goed uitpakken en meteen in paniek...hou toch op....
Morgen drie punten in the pocket.
Volgende week winnen in Breda.
Week daarna pakken we heracles.
Dan 36 punten en handhaving is een feit :y

En toen werd je wakker
** Poolwinner 18/19 - 21/22