Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Unknown op februari 22, 2015, 17:21:43
Verdomme Feyenoord! Lijkt erop dat Excelsior punten gaat pakken
ja? En?

Shar


Unknown

Citaat van: speculeter op februari 22, 2015, 17:27:56
ja? En?

Omdat ze anders op 1 punt van ons komen. Heb liever zoveel mogelijk clubs zo ver mogelijk onder ons. Dat haalt de eventuele druk er wat af.

speculeter

Citaat van: Shar op februari 22, 2015, 17:30:03
Nou, ik zie het ook liever andersom.
Gewoon leren naar jezelf te kijken.
Zaterdag 3punten en je bent zo goed als veilig.

Shar

Citaat van: speculeter op februari 22, 2015, 17:36:53
Gewoon leren naar jezelf te kijken.
Zaterdag 3punten en je bent zo goed als veilig.
Tuurlijk moet je het zelf doen maar het is wel fijn als uitslagen op andere velden in je voordeel zijn.

AL

#3935
Citaat van: speculeter op februari 22, 2015, 17:27:56
ja? En?

Die gaan ons dus ook passeren op korte termijn.
We zijn er nog lang niet en ik heb het idee dat velen al denken ( ook binnen de club) dat we al zeker zijn van handhaving.
Zaterdag wordt de belangrijkste pot van het seizoen. Ik moet er niet aan denken als we die verliezen!!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op februari 22, 2015, 17:40:38
Die gaan ons dus ook passeren op korte termijn.
We zijn er nog lang niet en ik heb het idee dat velen al denken ( ook binnen de club) dat we al zeker zijn van handhaving.
Zaterdag wordt de belangrijkste pot van het seizoen. Ik moet er niet aan denken als we die verliezen!!!!
feijenoord gaat gewoon winnen hoor

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Dat zei ik al :-) AL moet gewoon leren wat positiever te denken. Wordt je gelukkig van en leef je wat langer

speculeter

Rust kan je redden.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

waldkip

Ik las 2 weken geleden nog reacties van dkv supporters die hoopten dat het hier uit de hand zou lopen en wij in een kwaad daglicht kwamen te staan. Nou krijgen ze de deksel op de neus :_schater

Dokkumer

Citaat van: waldkip op februari 22, 2015, 18:35:23
Ik las 2 weken geleden nog reacties van dkv supporters die hoopten dat het hier uit de hand zou lopen en wij in een kwaad daglicht kwamen te staan. Nou krijgen ze de deksel op de neus :_schater
Ja maar hier kon het klapvee écht niets aan doen, je hebt toch wel gelezen dat er alleen Grunnegers zijn aangehouden? Dat zegt wel genoeg!

drg

Blijkt maar weer eens dat Cambuur de meest volwassen club van het noorden is.

666

Hadden ze ook een vlag van die Grunningers...  Of waren ze het geloei gewoon zat  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander