Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Lwdscc op april 15, 2014, 01:20:42
''Huidige seizoenkaarthouders op de Zuid-tribune kunnen niet online verlengen. Zij worden hierover in een brief geïnformeerd.''

Wordt het toch een staantribune?

dizzhead

Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:22:41
Wordt het toch een staantribune?

Het dak gaat eraf; anders dondert de boel in elkaar  :devil

Lore

Citaat van: Lwdscc op april 15, 2014, 09:12:23
Prijzen
De prijzen van de Seizoenkaarten voor het seizoen 2014/2015 zijn gemiddeld met 10% gestegen. Dit hebben we gedaan omdat de prijzen het afgelopen seizoen gelijk zijn gebleven en we qua prijsstelling zeer laag zitten voor een Eredivisieclub.


Wat zijn de prijzen dit seizoen dan?

10% verhoging dat levert de club bijna 200.000 euro op! Ik vind het prima!

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:22:41
Wordt het toch een staantribune?
Nee, de stoelen gaan genummerd worden. De sk houders van Zuid krijgen dus een brief met de stoelnummering.

drg

Na vele jaren altijd losse kaartjes te hebben gehaald ga ik ook maar over op een SK, weet iemand trouwens hoe het zit met je plaats in het stadion opgeven? Kennelijk mag je gewoon een willekeurige plaats invullen maar als die al bezet zijn krijg je dan gewoon een andere toegewezen zo dicht bij mogelijk in de buurt?

Lwdscc

Citaat van: Lore op april 15, 2014, 09:48:01
Wat zijn de prijzen dit seizoen dan?

10% verhoging dat levert de club bijna 200.000 euro op! Ik vind het prima!

Volgens mij:
West: 250 euro
Oost: 220 euro
Noord: 175 euro
Zuid: 160 euro

Dokkumer

Citaat van: drg op april 15, 2014, 10:42:20
Na vele jaren altijd losse kaartjes te hebben gehaald ga ik ook maar over op een SK, weet iemand trouwens hoe het zit met je plaats in het stadion opgeven? Kennelijk mag je gewoon een willekeurige plaats invullen maar als die al bezet zijn krijg je dan gewoon een andere toegewezen zo dicht bij mogelijk in de buurt?
Uiteraard hebben de huidige SK houders in eerste instantie voorrang om hun eigen plek te reserveren. Deze zijn als het goed is nog niet beschikbaar bij het bestellen van een sk. Dan zal er altijd een plek in de buurt beschikbaar zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is er iemand hier die net als ik door werk of afstand zeker niet alle wedstrijden kan bezoeken? Wellicht is dan een gezamenlijk gebruik van een sk mogelijk. Graag een pb!
Henk, held, bedankt

drg

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 10:50:44
Uiteraard hebben de huidige SK houders in eerste instantie voorrang om hun eigen plek te reserveren. Deze zijn als het goed is nog niet beschikbaar bij het bestellen van een sk. Dan zal er altijd een plek in de buurt beschikbaar zijn.

Lijkt me logisch, maar nemen ze dan dus nog wel contact met je op neem ik aan? Niet dat je straks een vol seizoen achter een paal zit oid.  :_schater

pvanbuijtene

#24
Ik heb de brief inmiddels binnen...
Vindt er nogal wat haken en ogen aanzitten.. je kan nergens aangeven welke mensen je naast je wil (stel ik schrijf nummer op en vriend van me plek naast  me maar dievis al vergeven wordt hij ergens anders geplaatst en zitte we apart omdat cambuur dat nie weet.

Ik weet wel waaar ik ongeveer zit en wil die plek behouden.. maar welke rij en nummwr geen idee.
Im brief staat rij 1 tm 10 en stoel 1 tm 149... wordt wat wilde gok...

Alles is wel te verhelpen em te regelen maar het har mijn inziens voorkomen kunnen worden... overigens had dit ook online gekunt denk ik met fotos van zuid in drie delen (links midden rechts) waar je kunt inzoonen met stoelnummering erop zodat je zelf goed kan kijken en juist kan invulle waar je zitten wil..

Ach paar puntjes wat anders kon mijn inziens.. zal cbuur zo ff belle .. voordeel is dak nie anderhalf uur van te voren met -3 in stadion hoef te ziten om juiste plekkie te hebben  :)

Edit.
Cambuur gaf aan dat je de beste kans hebt om formulieren gezamenlijk bii cambuur langs te brengwn zodat je t kan aangeven dat je bij elkaar wil zitten...dan heb je de grootste kans.......tja

papier

Citaat van: Lwdscc op april 15, 2014, 09:12:23
Prijzen
De prijzen van de Seizoenkaarten voor het seizoen 2014/2015 zijn gemiddeld met 10% gestegen. Dit hebben we gedaan omdat de prijzen het afgelopen seizoen gelijk zijn gebleven en we qua prijsstelling zeer laag zitten voor een Eredivisieclub.


Bij mij op oost is de prijs afgelopen seizoen ook gewoon gestegen, even opletten daar

Lore

Citaat van: papier op april 15, 2014, 13:13:49
Bij mij op oost is de prijs afgelopen seizoen ook gewoon gestegen, even opletten daar

inderdaad: West ook!

Galdiano

275 een mooi bedrag! Heb het weer met een grote glimlach besteld! Volgend jaar eredivisie!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: papier op april 15, 2014, 13:13:49
Bij mij op oost is de prijs afgelopen seizoen ook gewoon gestegen, even opletten daar
oost is afgelopen seizoen dus id gestegen.
Nu dus weer omdat afgelopen seizoen de prijzen gelijk
zijn gebleven aldus Cambuur..
Vreemd toch?

Eewal

Wat een waardeloos systeem voor Zuid! Enige optie is denk ik alle formulieren tegelijk en aan elkaar geniet inleveren bij stadion? We zijn met groepje van 8...