Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

''Vanaf aanstaande dinsdag, 15 april, is het weer mogelijk om je Seizoenkaart te verlengen! Nieuw dit keer is dat je ook online kan verlengen en betalen. Wel zo gemakkelijk! Alle Seizoenkaarthouders krijgen de komende week via de mail of per brief bericht over de Seizoenkaartverlenging.''

oldehove

ut komt su as het komt

Lwdscc


Bernardo


pvanbuijtene


geelenblauwscc

Zal vast wel iets bij komen toch

Harry L.

Citaat van: geelenblauwscc op april 14, 2014, 18:59:27
Zal vast wel iets bij komen toch

Voor oost niet. Wij hebben verleden jaar al een verhoging van €.50,- gehad. Weet niet hoe dat voor de rest gegaan is. We zitten aankomend seizoen vol met seizoenkaarthouders (op het verplichte percentage vrij verkoop na). Toch een gemiste kans, je moet het ijzer smeden...... Heel veel teleurgestelde "nieuwe" supporters

Bernardo

West en Oost hebben afgelopen seizoen verhoging gehad van 50,-, kan me niet voorstellen dat daar nou weer wat bijkomt?

Lore

Citaat van: Bernardo op april 14, 2014, 19:23:13
West en Oost hebben afgelopen seizoen verhoging gehad van 50,-, kan me niet voorstellen dat daar nou weer wat bijkomt?

Ik denk dat ze zuid en noord verhogen! Er is trouwens niet zo iets als een percentage verplichte vrije verkoop. Ben dus erg benieuwd wat de verkoop van seizoenkaarten wordt, maar het zal wel weer een record worden?

Tukker

Citaat van: Lore op april 14, 2014, 19:36:02
Ik denk dat ze zuid en noord verhogen!
Verhogen is voor mij niet echt nodig. Ik kan het prima zien zo.  ;)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Harry L.

Citaat van: Lore op april 14, 2014, 19:36:02
Er is trouwens niet zo iets als een percentage verplichte vrije verkoop.

Dan zit het volgend seizoen vol met seizoenkaarthouders. 9600 stuks :thumbsup

Lore

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 19:49:51
Verhogen is voor mij niet echt nodig. Ik kan het prima zien zo.  ;)

:_schater :_schater

Lore

Citaat van: Harry L. op april 14, 2014, 20:10:19
Dan zit het volgend seizoen vol met seizoenkaarthouders. 9600 stuks :thumbsup

Daar gaat het wel op lijken ja, en het lost gelijk liquiditeitsproblemen op
In juni en juli die normaal zijn voor een bvo, want iedereen bestelt snel!

Lwdscc

''Huidige seizoenkaarthouders op de Zuid-tribune kunnen niet online verlengen. Zij worden hierover in een brief geïnformeerd.''

Lwdscc

Citaat van: pvanbuijtene op april 14, 2014, 18:48:36
Prijzen hetzelfde gebleven?

Prijzen
De prijzen van de Seizoenkaarten voor het seizoen 2014/2015 zijn gemiddeld met 10% gestegen. Dit hebben we gedaan omdat de prijzen het afgelopen seizoen gelijk zijn gebleven en we qua prijsstelling zeer laag zitten voor een Eredivisieclub.