Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Excelsior verkoopt seizoenskaarten voor 360 euro

Lore

Citaat van: siepelsjeu op augustus 02, 2014, 10:25:53
Excelsior verkoopt seizoenskaarten voor 360 euro

Ja. Maar het niveau wat je wekelijks ziet bij Excelsior is natuurlijk niet met Cambuur te vergelijken!  :devil

Marc S

Citaat van: Lore op augustus 02, 2014, 11:00:08
Ja. Maar het niveau wat je wekelijks ziet bij Excelsior is natuurlijk niet met Cambuur te vergelijken!  :devil

Je kan niet verwachten dat het kijken naar de reserves van feyenoord goedkoop is  :_schater

Lore

Citaat van: Marc S op augustus 02, 2014, 11:01:41
Je kan niet verwachten dat het kijken naar de reserves van feyenoord goedkoop is  :_schater

:_schater :_schater en dan hebben wij het nog niet over het stadion gehad.

Marc S


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op augustus 02, 2014, 11:03:29
:_schater :_schater en dan hebben wij het nog niet over het stadion gehad.

Nou daar heb ik trouwens wel mijn mooiste tijd beleefd :schaal :schaal :schaal
Henk, held, bedankt

michello



8.300 seizoenskaarten volgens de Metro?

[verwijderd door de beheerder]

Viper

@michello: En hier de 'begeleidende tekst'

Kleine clubs in trek bij voetbalsupporter

Vooral bij de kleinere eredivisieclubs is het aantal verkochte seizoenkaarten sterk gestegen. Bij ADO Den Haag, AZ, Ajax en FC Utrecht is er sprake van een lichte daling, zo blijkt uit een rondgang van Metro langs alle achttien eredivisionisten.

Grote stijgers

Bij FC Dordrecht en Excelsior is sprake van een explosieve stijging van het aantal verkochte seizoenkaarten. De promotie naar de eredivisie zorgt ervoor dat er bij Dordrecht ruim drie keer zoveel seizoenkaarten zijn verkocht als vorig jaar. Naar verwachting zal het aantal de komende weken oplopen tot 2500. Excelsior heeft tot nu toe ruim 2,5 maal zoveel seizoenkaarten verkocht als vorig jaar. De club rekent op een eindtotaal tussen de 1750 en 2000.

Het kampioenschap en de daarmee gepaard gaande promotie van Willem II zorgt eveneens voor een flinke stijging, van ruim 20 procent. Zo'n 7600 seizoenkaarthouders zullen de Tricolores straks aanmoedigen. Bij Cambuur, dat afgelopen mei verrassend als twaalfde op het hoogste nationale podium eindigde, stijgt het aantal seizoenkaarthouders al voor het tweede jaar op rij fors. In 2012 werden nog 5500 seizoenkaarten verkocht, inmiddels zijn dat er zo'n 8300. Ook bekerwinnaar PEC Zwolle doet het goed. Na de uitstekende prestaties van afgelopen seizoen worden ongeveer 8000 seizoenkaarthouders verwacht, duizend meer dan een jaar geleden.

Alhoewel Go Ahead Eagles qua seizoenkaarten gelijk is gebleven ten opzichte van vorig jaar, verdient de club speciale aandacht. Met 6100 verkochte seizoenkaarten zit de club, die voor het tweede jaar op rij in de eredivisie uitkomt, aan het maximum. 99 procent van de seizoenkaarthouders van vorig jaar heeft verlengd. Go Ahead Eagles heeft inmiddels een wachtlijst van enkele honderden fans.

Lees meer:
http://www.metronieuws.nl/nieuws/kleine-clubs-in-trek-bij-voetbalsupporter/SrZnhe!46Hn8Fl1PZPak/

CambuurAmersfoort

toch knap he! rond plek 10 als t om seizoenskaarten gaat...en dan te bedenken dat er nog een hele rij mensen achter zit die geen kaarten meer kunnen krijgen.

had alleen wel verwacht dat na de verhalen we richting de 9000 zouden gaan.

en is er inmiddels al iets bekend over de uitbreiding van de tribunes. ..seizoen begint bijna dus moet dan nu wel gaan gebeuren!

DayDreamer

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2014, 11:14:05
toch knap he! rond plek 10 als t om seizoenskaarten gaat...en dan te bedenken dat er nog een hele rij mensen achter zit die geen kaarten meer kunnen krijgen.

had alleen wel verwacht dat na de verhalen we richting de 9000 zouden gaan.

en is er inmiddels al iets bekend over de uitbreiding van de tribunes. ..seizoen begint bijna dus moet dan nu wel gaan gebeuren!

DKV en Vitesse staan nog op vraagtekens, die zullen meer dan ons hebben.

Cambuur heeft zelf een stop op SK staan omdat ze een bepaald procent voor losse verkoop willen, anders waren er echt wel 9000 verkocht.

Goudvinger

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2014, 11:14:05

en is er inmiddels al iets bekend over de uitbreiding van de tribunes. ..seizoen begint bijna dus moet dan nu wel gaan gebeuren!

Op de Zuid-tribune zijn inmiddels twee rijen extra stoelen geplaatst.

Lwdscc

''Alle halve seizoenkaarten van Cambuur zijn verkocht''

el haj

Citaat van: Lwdscc op december 12, 2014, 10:30:12
''Alle halve seizoenkaarten van Cambuur zijn verkocht''

Netjes. :) Iemand enig idee hoeveel plekken er overblijven voor de losse verkoop? Moet elke week wel uitverkocht zijn die tweede seizoenshelft!