Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Galdiano op april 15, 2014, 19:07:43
Dit was de eredivisie toeslag ;)

Nee toch? Was alleen voor Noord/West
http://www.cambuur.nl/sites/cambuur.nl/files/scc1314.pdf

Al is het nog steeds wel een aardige prijs, maar over de komende twee jaar verwacht ik toch niet dat er weer 70 euro bij gaat komen. En ik zie de prijs ook niet met 50 euro dalen bij degradatie. Maar de prijs is nog aardig, vorige week lange zijde (roodbergen) 25,50 neergeteld voor een ZAADwedstrijd.

Bernardo

Citaat van: carlo de leeuw op april 15, 2014, 19:12:00
Stel ik hou mijn eigen 2 sk dan nog heb ik geen 1e keus op een plek naast onze 2.
Denk dat ik maar es persoonlijk naar cambuur moet om te kijken/horen naar een oplossing

Lijkt me wel het verstandigst ja, heb ik vorig seizoen ook gedaan! Kunnen ze je wel opties geven, wat er mogelijk is.

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op april 15, 2014, 19:07:43
Dit was de eredivisie toeslag ;)
Oh ja, ach wat maakt het ook allemaal uit, ik betaal het met liefde. Voor 200K kan er weer geïnvesteerd worden :D

Destroyer

Prima prijzen, geen probleem. Weet bijna zeker dat we nog 1 van de goedkoopste van de eredivisie zijn!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op april 15, 2014, 19:41:23
Prima prijzen, geen probleem. Weet bijna zeker dat we nog 1 van de goedkoopste van de eredivisie zijn!

Is ook, maar zet er niet neer dat de prijzen gelijk zijn gebleven als er 50 euro is bijgekomen.

SCC-J

Citaat van: Eewal op april 15, 2014, 17:08:31
Wat een waardeloos systeem voor Zuid! Enige optie is denk ik alle formulieren tegelijk en aan elkaar geniet inleveren bij stadion? We zijn met groepje van 8...
je hoeft maar 1 in te leveren volgens mij en kan denk ik ook wel per post. En anders we moeten nog een wedstrijd tegen ADO toch..

Eewal

Citaat van: SCC-J op april 15, 2014, 19:53:15
je hoeft maar 1 in te leveren volgens mij en kan denk ik ook wel per post. En anders we moeten nog een wedstrijd tegen ADO toch..

Woon in de stad, dus langsgaan is het probleem niet.. Ik wil gewoon gegarandeerd bij elkaar zitten..

0517

Citaat van: papier op april 15, 2014, 19:43:17
Is ook, maar zet er niet neer dat de prijzen gelijk zijn gebleven als er 50 euro is bijgekomen.

Dat is ook zeker een punt om je momenteel heel druk over te maken!

papier

Citaat van: 0517 op april 15, 2014, 20:02:29
Dat is ook zeker een punt om je momenteel heel druk over te maken!

In die luxepositie zitten Cambuur supporters wel ja, zet er gewoon neer wat feitelijk juist is niet van dit soort onzin. Zo moeilijk is het niet.

Ruppppert

heb nog geen brief of mail gekregen klopt dit ?

pvanbuijtene

Citaat van: Ruppppert op april 15, 2014, 22:23:51
heb nog geen brief of mail gekregen klopt dit ?

Alleen mensen van.zuid toch?

Cambuur Groningen

Citaat van: Ruppppert op april 15, 2014, 22:23:51
heb nog geen brief of mail gekregen klopt dit ?
Bedoel je algemeen of over Zuid? Ik heb wel een mail ontvangen voor mn kaart op West

Dokkumer

Citaat van: Ruppppert op april 15, 2014, 22:23:51
heb nog geen brief of mail gekregen klopt dit ?
De brief krijgen alleen de sk houders van zuid. De mail moet je voor het weekend krijgen. Lijkt erop alsof de mails gefaseerd verstuurd worden, kan het alleen niet hard maken.

jeff

Citaat van: Ruppppert op april 15, 2014, 22:23:51
heb nog geen brief of mail gekregen klopt dit ?
Ik heb vandaag een brief ontvangen om te verlengen voor Noord. Dus zou morgen wel komen denk ik

Bernardo

Cambuur heeft aangegeven dat iedereen voor aanstaande maandag een brief/mail moet hebben gehad.