Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: DayDreamer op oktober 27, 2014, 11:13:04
Tijdens een luchwedstrijd wil ik graag wat kunnen eten, maar dat kon dus niet, omdat die lui de drukte niet aan kunnen.

Van Kammen was het eten niet altijd goed, maar die hadden wel van die luikjes waar je wat uit kon trekkken.

o Ja! die luikjes, ik had een keer een hap uit een kroket genomen en hem teruggelegd. 2 weken later (bij de eerst volgende thuiswedstrijd) lag die er nog.  :X

Clint

En toen was het een kroket met echt vlees erin: maden.

HilversumOnTour


Dokkumer

Citaat van: Clint op oktober 27, 2014, 13:40:05
En toen was het een kroket met echt vlees erin: maden.
En prompt een euro duurder :devil