Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

zieke bastaard

Vandaag gelezen in de LC dat de snackwagen van Yde van Kammen weg gaat...

Niet best. Trouwe Cambuur supporters/sponsors die aan de kant gezet worden nu het even wat beter gaat. Jarenlang trouw sponsorbedragen betaald, ook al speelden we in de kelder van de Eerste Divisie en luisterden de spelers naar namen als Joris van Rooijen, Bennie van Noord, Thijs Houwing en noem al die 'toppers' maar op. Nu wordt deze man ingeruild tegen een groot evenementenbedrijf... En reken maar niet dat dit bedrijf hiermee doorgaat zodra het weer wat minder gaat. Ik vind het een schande... En het is niet de eerste keer...

Eewal

Misschien hadden ze wat vaker hun frituurvet moeten vervangen....

Galdiano

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 09:04:31
Misschien hadden ze wat vaker hun frituurvet moeten vervangen....

:_schater

Ik eet er zeer zeer zelden, dus ik weet het niet ;)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op april 05, 2014, 09:13:40
:_schater

Ik eet er zeer zeer zelden, dus ik weet het niet ;)

Ik eet er ook NOOIT. Zelfs bij de 12.30 wedstrijden heb ik me niet laten verleiden door de lucht van dooie bevers :)

Harry L.

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 09:15:14
Ik eet er ook NOOIT. Zelfs bij de 12.30 wedstrijden heb ik me niet laten verleiden door de lucht van dooie bevers :)

:_schater, toch zal ik die lucht missen, als de wind goed staat ruik je het vet al op de Ruyterweg

Daddy T.

Citaat van: zieke bastaard op april 05, 2014, 08:29:42
Vandaag gelezen in de LC dat de snackwagen van Yde van Kammen weg gaat...

Niet best. Trouwe Cambuur supporters/sponsors die aan de kant gezet worden nu het even wat beter gaat. Jarenlang trouw sponsorbedragen betaald, ook al speelden we in de kelder van de Eerste Divisie en luisterden de spelers naar namen als Joris van Rooijen, Bennie van Noord, Thijs Houwing en noem al die 'toppers' maar op. Nu wordt deze man ingeruild tegen een groot evenementenbedrijf... En reken maar niet dat dit bedrijf hiermee doorgaat zodra het weer wat minder gaat. Ik vind het een schande... En het is niet de eerste keer...

Kun je het stukje ook hier plaatsen? In het verleden hebben we hier een discussie gehad over die snackwagens en waarom het niet in eigen beheer werd gedaan (lees KVC). Toen werd duidelijk dat van Kammen voor een schijntje die plekken heeft verkregen en voor lange periode. Nu stadion stampvol zit en zijn omzet flink is gestegen heeft Cambuur groot gelijk om de huurprijs van de plekken ter discussie te stellen. Als hij niet wil betalen, jammer maar tot ziens, genoeg liefhebbers die het 2 tot 3 voudige willen betalen. Die goedkope snacks kan iedereen wel in een frituur flikkeren.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

zieke bastaard

Van Kammen wilde hetzelfde betalen als de nieuwe exploitant... En ook al zou hij (iets) minder hebben willen betalen, dan nog vind ik dat er zoiets als loyaliteit bestaat. :zucht




Eewal

Citaat van: zieke bastaard op april 05, 2014, 09:40:23
Van Kammen wilde hetzelfde betalen als de nieuwe exploitant... En ook al zou hij (iets) minder hebben willen betalen, dan nog vind ik dat er zoiets als loyaliteit bestaat. :zucht



Haha, hij hoopte dat AZ zou winnen.. Dag dag, meneer Van Kammen..

Lore

Eerlijk gezegd kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Van Kammen betaalde blijkbaar onder de marktwaarde en verhoogd daarna steeds zijn bod tot de hoogte van de concurrentie.het zou ook niet erg netjes zijn als Cambuur dat ineens wel accepteert!

papier

Kan er niet heel erg rouwig om zijn, een keer 2 goals gemist door die amateur frituurders.

Hier zit wat oud zeer hoor.

de Schoot

Citaat van: papier op april 05, 2014, 10:10:30
Kan er niet heel erg rouwig om zijn, een keer 2 goals gemist door die amateur frituurders.

Hier zit wat oud zeer hoor.

:_schater

siepelsjeu

Ik zou zeggen geef menno hier een contract

Dokkumer

Zonder inhoudelijk mijn mening te geven vind ik dit momenteel nog een eenzijdig verhaal ondanks een aantal quotes van Ard de Graaf. Behoorlijk gekleurd dus en overduidelijk in het belang van van Kammen.
Ben benieuwd naar de volledige verklaring van Ard de Graaf.

En wat betreft sponsoring. Edel Grass ook maar weer terughalen omdat die sponsorden in de slechte tijd? ;)

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op april 05, 2014, 09:30:08
Kun je het stukje ook hier plaatsen? In het verleden hebben we hier een discussie gehad over die snackwagens en waarom het niet in eigen beheer werd gedaan (lees KVC). Toen werd duidelijk dat van Kammen voor een schijntje die plekken heeft verkregen en voor lange periode. Nu stadion stampvol zit en zijn omzet flink is gestegen heeft Cambuur groot gelijk om de huurprijs van de plekken ter discussie te stellen. Als hij niet wil betalen, jammer maar tot ziens, genoeg liefhebbers die het 2 tot 3 voudige willen betalen. Die goedkope snacks kan iedereen wel in een frituur flikkeren.
Juist. Hier ben ik helemaal mee eens.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Spine

Dom verhaal van die man . Krijgt de kans om weer mee te bieden en komt met eenzelfde bod als waar hij het al jaren voor doet.
Blijkbaar heeft hij de ogen niet goed open gehad en gezien dat er tegenwoordig 3x zoveel mensen in het stadion zitten.
Logisch dat de prijs dan omhoog moet.